هوش مصنوعی گوگل جواب چت‌های شما را در واتس‌اَپ، فیس‌بوک و اسکایپ می‌دهد

آیا از تایپ روی صفحه شیشه‌ای گوشی خود خسته شده‌اید؟

 

به گزارش خبرآنلاین، گوگل در حال کار روی سیستم پاسخ دهی خودکار چت در واتس‌اَپ، فیس‌بوک، اسکایپ و ... است تا سرانجام یک ربات دوست داشتنی بر اساس هوش مصنوعی سطح بالا، به جای شما تایپ کرده و جواب دوستانتان را بدهد.{لینک}

محصول موسوم به Area 120 بر اساس سیستمی به نام Reply تعریف شده که روی هنگ‌آوتس، Allo، واتس‌اَپ، فیس‌بوک مسنجر، اندروید مسیجز، اسکایپ، توئیتر و اِسلَک/ Slack به طور هوشمند و رباتیک عمل می‌کند.

مبنای کار بر اساس سنجش مکانی کاربر، ساعت کاربر و اطلاعاتی است که از روی گوشی استخراج شده و هوش مصنوعی بر اساس دیتای اخذ شده از سیستم ، پاسخ دوست شما را روی چت خواهد داد. مثلا اگر در چت بپرسند کی به خانه می‌آیید؟ ربات بر اساس مسافتی که با اتوبوس یا مترو یا خودروی شخصی طی می‌کنید، در کنار ترافیک و موقعیت یابی مکانی شما؛ در نهایت ساعت تقریبی را به طور خودکار برای دوستتان ارسال می‌کند.

زمانی که در تعطیلات هستید، اغلب پیام خودکار «من الان در دسترس نیستم » ارسال می‌شود. اما ربات جدید پا را فراتر از این گذاشته و وعده دیدار یا برگزاری جلسه بعد از تعطیلات را برای شما تنظیم کرده و به دوستتان گزارش می‌کند.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =