رکنا نوشت: ظهر جمعه در حوالی ساعت ۱۲ با تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که فردی در پارک ساحلی بوکان اقدام به خودکشی کرده است که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه یک قدس این سازمان به محل اعزام شدند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان اعلام کرد:با رسیدن آتش نشانان معلوم شد که خانمی ۳۵ ساله پس از مصرف چندین قرص اقدام به خودکشی کرده و از لحاظ جسمی حال نامساعدی دارد که فورا با تماس با کارشناسان اورژانس ۱۱۵ و حضور سریع آنان در محل، وی را به بیمارستان انتقال دادند.

این دهمین اقدام به خودکشی در بوکان در طی سالجاری بود که در آن ۸ تن از شهروندان جان خود را از دست داده و تنها دو نفر از آنان با حضور و اقدام سریع آتش نشانان جان بدر بردند.

 

45302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    4 0
    متاسفانه وضع در مناطق محروم بحرانیه با این شرایط اقتصادی. حتی مردمی که در شهرهای نسبتا خوب هم زندگی میکنن فشار زندگی رو هر لحظه احساس میکنن چه برسه به بقیه.
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    2 1
    من قبلا میگفتم چراخودکشی زیاد شده ولی الن یاباخانوادهشون مشکل دارنیابرسر مسایل اقتصادی منمباشم میکنم به خاطر اینمکه دولت مسیولین نمیبینه کسی خودکشی بکنه نتیجه نقشه کشیدنبرای مردم همینه