گردهمایی سالانه کانون گفت‌وگو با سخنرانی مصطفی ملکیان و هادی خانیکی

کانون گفت‌و‌گوی مؤسسه امام موسی صدر در آستانه سیزدهمین سال فعالیت خود ششمین گردهمایی سالانه را با موضوع «گفت‌وگو و طبیعت» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امام موسی صدر، گردهمایی امسال کانون گفت‌و‌گو با حضور و سخنرانی استاد مصطفی ملکیان و دکتر هادی خانیکی در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود. در این همایش همچنین فعالیت‌های کانون گفت‌و‌گو معرفی و نمونه‌ای از تمرین‌های بازآفرینی مهارت‌های گفت و گو اجرا خواهد شد.​

کانون گفت‌وگو امیدوار است برگزاری این همایش حرکتی به سمت ديالوگ با طبیعت باشد که یکی از انواع چهارگانه گفت‌وگو است: «گفت‌و‌گو با خدا»، «گفت‌وگو با خود»، «گفت‌وگو با دیگران» و «گفت‌و‌گو با طبیعت».
ديالوگ با طبیعت برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، زمینه توسعه و پیشرفت و آرامش و صلح است. شاید یک دلیل بحران زیست محیطی امروز ایران به‌واسطه تعریف نشدن گفت‌وگو در حوزه طبیعت و محیط زیست باشد.

گردهمایی سالانه کانون گفت‌وگو، پنجشنبه سوم اسفند 1396 از ساعت 8:30 تا 13 در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه جلال آل‌احمد، ابتدای بزرگراه کردستان برگزار می‌شود. حضور در این همایش برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =