۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

اعضای هیئت داوران چهارمین دوره جایزه فرشته در بخش عکس معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان موسوي دبير چهارمين دوره جايزه فرشته با اعلام اینکه اعضای هیئت داوران بخش عکس این جایزه معرفی شدند گفت: پس از برگزاری سه دوره جایزه‌ فرشته و با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، شهرکتاب فرشته تصمیم بر آن گرفت تا چهارمین دوره‌ از این اتفاق هنری فرهنگی را با موضوع آژیر قرمز در دو بخش داستانِ كوتاه و عکس و با هدف كشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ كتابخوانی و ضرورت نگاهی متفاوت به عکاسی برگزار نماید.

او افزود: با این هدف و پس از بررسی‌های کارشناسی، مهران مهاجر، آرش خاموشی و غزاله هدایت به عنوان اعضاي هیات داوران بخش عکس جایزه فرشته خواهند بود.

موسوي درباره قوانین این دوره جایزه مذکور گفت: عكس‌ها باید  با ابعاد ۱۵۰ DPI و طول عكس ۴۰ سانتي متر و فرمت آن  jpg  باشند. هر شركت‌كننده مي‌تواند حداكثر سه عكس به دبيرخانه ارسال نمايد. در این بخش نیز عكس‌هاي ارسالي نبايد در مسابقه يا جايزه ديگري حائز رتبه يا مقام شده باشند.

مهلت ارسال آثار هم تا سي‌ويكم فروردين ماه ۱۳۹۷ خواهد بود. ارسال آثار به دبيرخانه جايزه فرشته به منزله واگذاري حقوق مادي و معنوي اين آثار به شهركتاب فرشته است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =