ایرنا نوشت: وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان درپی سیاه نمایی هستند و نباید این فرصت را برای موج سواری آنان مهیا کنیم گفت: رسانه‎ها با پرهیز از پمپاژ روحیه ناامیدی، تغییر رویکردها و انعکاس مدبرانه مسائل و مشکلات درجهت آرامش جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان بوشهر افزود: دشمن درصدد دوقطبی کردن جامعه از طریق شایعه پراکنی و حرمت شکنی مسئولان است و افراد درون نظام باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: خدمت به همگان وظیفه حکومت اسلامی است و در این بین میان مسلمان و غیر مسلمان تفاوتی وجود نخواهد داشت و باید معیشت، حرمت، عدالت و امنیت افراد درون نظام تامین شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به نقش ملت در سرنوشت کشور، اداره جامعه اسلامی را مستلزم اجرای احکام فردی، اجتماعی و حکومتی دانست و اضافه کرد: اگر در جامعه ای فرهنگ، اخلاق و سنن الهی حکمفرما شود به عزت خواهد رسید.

وی واکاوی کارکردها را در تقویت نقاط مثبت و رفع موانع موثر دانست و افزود: مجموعه کارگزاران نظام حکومتی با کارکرد خود می توانند موجب تحکیم جامعه و نظام شوند و اگر عمل صالح انجام شود نفع آن را می بینیم. ثمره کارکرد شایسته زندگی طیبه و رسیدن به عزت است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام ذره ای از خصومت علیه ایران نمی کاهند گفت: برای مقابله با دشمنان عوامل عزت آفرین گذشته را تقویت و تکرار و مراقبت کنیم در درون خانواده نظام از اقدامات وحدت شکن جلوگیری شود.

علوی با اشاره به روایتی از امیرمومنان (ع) پرهیز از تفرقه، التزام به همگرایی، الفت و مهربانی به یکدیگر و خودداری از دامن زدن به مسائل اختلاف افکن را عامل عزت امت ها برشمرد و گفت: شوراهای اداری باید کارکرد خود را متناسب با میزان رفع مشکلات مردم بسنجند. فقط نمی توانیم با دشمنان مقابله کنیم بلکه باید زمینه اثرگذاری ترفندهای دشمنان را از بین ببریم. ایجاد اختلاف و از دست دادن فرصت ها، هدف دشمنان نظام است و نباید با عملکرد ناپسند، آنها را در رسیدن به آمال و آرزوهایشان خوشبین کنیم. هرجا مسئولان با یکدیگر وحدت داشتند و دست در دست یکدیگر قرار دادند مشکلی به وجود نیامده است.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755612

برچسب‌ها