فرماندار سرپل ذهاب گفت: خدمات رسانی همه مجموعه های فعال اعم از دولت، هلال احمر ، نهادهای انقلابی و مردم در مناطق زلزله کرمانشاه، نسبت به زلزله های گذشته، روند مطلوب تری را طی کرده است.

 به گزارش خبرآنلاین،اکبر سنجابی مبني بر ادعاي نبودن حمام در يكي از محلات منطقه سر پل ذهاب و مشكلات يك كودك داراي ضايعه پوستي، ضمن سوال برانگيز خواندن اين نوع کلی گویی یا بزرگنمایی موارد خاص گفت: 350 دوش حمام و 550 چشمه سرویس بهداشتی در مناطق زلزله زده نصب شده است و کار ساخت و نصب یک هزار و 200 چشمه سرویس بهداشتی نیز در حال انجام است. ضمن اينكه ما 10 هزار واحد مسكوني تخريب نشده يا تعميري نوع 2 و 3 داريم كه داراي تخريب زياد نيست. اينها داراي حمام و سرويس بهداشتي هستند و به دليل رابطه محبت آميز ميان مردم اين خطه، از آشنايان و فاميل خود مي خواهند تا از اين امكانات استفاده كنند.

اين مقام مسئول دولت در منطقه با انتقاد از رفتارهاي تعداد معدودي شركت هاي خصوصي يا خيريه ها كه به نام كمك، خدمات بي چشم داشت ساير شركت هاي خصوصي، خيريه ها و دولت را زير سوال مي برند خاطرنشان كرد: احتمالا خيلي ها فراموش كرده اند 201 روستای شهرستان سرپل ذهاب در زلزله مهيب 21 آبان و پس لرزه های آن آسیب جدی دید و بیش از 124 روستا نیز بالای 50 درصد تخریب شد. شبکه توزیع برق به طور صد درصد تخریب شد اما يادمان نرفته بعد از فقط دو روز،48 هزار چادر و کانکس برق رساني شد.
وي ادامه داد:دولت به دنبال بازگشت هرچه زودتر زندگي به كرمانشاه است و 17 هزار واحد مسکونی با تشکیل پرونده برای اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند و تاکنون 11هزار واحد موفق به عقد قرارداد با بانک های عامل شدند. فراموش نكنيم مردم عزيزان خود را از دست دادند اما تلاش شد اين غم و اندوه تسكين داده شود و همه اينها باعث مي شوم با جرات بگويم عملکرد مجموعه دولت به ويژه وزارتخانه هاي بهداشت و نیرو افتخار آميز است و ناديده گرفتن خدمات دولت در مناطق زلزله زده، بي انصافي است.

لازم به ذکر است اخيرا ویدئویی در یکی از رسانه های اجتماعی منتشر شده كه در آن نماينده يك موسسه خيريه براي توزيع اقلام به محله هاي منطقه سرپل ذهاب رفته و خبراز آن داده كه فرزند يكي از زلزله زدگان توسط نماينده بهداشت معاينه شده و به دليل نوعي بيماري پوستي به او اجازه نمي دهند ازحمام آن منطقه استفاده كند چرا كه فقط يك حمام بدون آبگرم كن در آنجا وجود دارد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =