در پی درگذشت فرزند احمد توکلی شخصیت‌های سیاسی و دولتی این ضایعه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرآنلاین، محمد توکلی فرزند احمد توکلی عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ادوار مجلس صبح امروز ۲۸ بهمن پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

این ضایعه تاسف بسیاری از چهره ها و شخصیت های سیاسی و دولتی را برانگیخت وافرادی مانند اسحاق جهانگیری، علی اکبرولایتی، محمدرضا عارف، نوبخت، محمدعلی نجفی، محمد جواد ظریف و... در پیام هایی این داغ را به احمدتوکلی تسلیت گفتند.

در پیام اسحاق جهانگیری آمده است:

جناب آقای دکتر احمد توکلی 
درگذشت تأسف انگیز فرزند گرامی تان موجب تألم و تأثر فراوان گردید. 
این مصیبت غم انگیز را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بستگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم.

 علی اکبرولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل نیز در پیامی گفته است:

خبر درگذشت فرزند جنابعالی مرحوم محمد توکلی موجب تالم و تاسف فراوان گردید.
ضمن تسلیت این ضایعه تاسف بار به جنابعالی، خانواده محترم و بازماندگان و آرزوی صبر و اجر در این مصیبت، برای آن مرحوم از خداوند منان غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا عارف نیز این چنین به احمد توکلی تسلیت گفت:

مطلع شدم فرزند برومندتان آقا محمد پس از تحمل بیماری کبدی به دیار باقی شتافت.مطمئنم صبر شما این بار نیز در برابر تقدیر الهی به کمک شما خواهد آمد و با شکیبایی این مصیبت را تحمل خواهید کرد. باشد که پاداش صبر و تحملتان را خداوند با لطف خود عنایت فرماید.ضمن عرض تسلیت این ماتم به جنابعالی ،خانواده محترم و سایر بستگان داغدار، از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده آمرزش و غفران و برای بازماندگان مغزز صبر، اجر و سلامتی و برای جنابعالی که از چهره های خدوم و زحمتکش نظام هستید طول عمر باعزت  مسالت می کنم.

لازم به ذکر است محمد توکلی فرزند دکتر احمد توکلی صبح فردا یکشنبه 29 بهمن ماه تشییع می شود.این مراسم از درب مسجد باقرالعلوم واقع در بلوار کوهستان خیابان صحرا از ساعت 9.5 صبح به سمت امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) آغاز می شود.  امامزاده عینعلی و زینعلی (ع)در غرب تهران و به آدرس بزرگراه اشرفی اصفهانی، میدان پونک، بلوار پونه است.

29216

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نجف IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    با عرض تسلیت امیدوارم هیچ خانواده ای داغ جوان نبیند