تداوم بارش باران شرایط رابرای زلزله زدگان سرپل‌ذهاب بحرانی کرد/ عکس

تداوم بارش سنگین باران شرایط را برای زلزله زدگان سرپلذهاب بحرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مهر ،طبق اعلام سازمان هواشناسی از چند روز گذشته سامانه بارشی جدیدی جو استان کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده و بارش های سنگینی را در پی داشته است.

براساس این گزارش، بارش ها در نقاط مختلف استان باعث بالا آمدن سطح رودخانه ها، وقوع سیلاب های محلی و همچنین آبگرفتگی سطح معابر شده است.طبق اعلام صورت گرفته بیشترین نمود بارش ها در اوروامانات و مناطق غربی استان(نقاط زلزله زده) بوده و باعث مشکلات عدیده ای برای زلزله زدگان شده است.

بسیاری از زلزله زدگان سرپلذهابی که هم اکنون در چادر به سر می برند، با وقوع این بارش ها دچار مخاطره شده و شرایط برای آنها بسیار بحرانی شده است.شدت و حجم بارش ها به حدی است که آب حتی به کانکس های زلزله زدگان نیز نفوذ کرده و با مشکلات زیادی روبرو هستند.

آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب، باعث شده که حتی زلزله زدگانی که چادرهای خود را در سطوح بالاتر نصب کرده اند نیز در امان نباشند.شرایط و مشکلات مذکور در حالی است که سازمان هواشناسی از چند روز قبل این وضعیت را اعلام و به مردم و مسئولین برای اتخاذ تدابیر مناسب در جهت پیشگیری از خطرات احتمالی هشدار داده بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =