در روز شنبه 28 بهمن، پربازدیدترین خبر به ردپای امارات در پرونده جاسوسی کاووس سیدامامی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره توقف تولید سه سواری و پاسخ پلیس تهران به خبرهایی درباره تنباکوی جنسی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، ردپای امارات در پرونده جاسوسی کاووس سید امامی نظر کاربران را به خود جلب کرد. هم‌دردی سیاسیون با احمد توکلی داغدار برای بسیاری جالب بود. واکنش لاریجانی به اصرار قاضی‌پور بر طرح سوال از روحانی، مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، سکه و دلار نزولی شد پربازدیدترین خبر بود. نرخ سود بانکی افزایش می‌یابد؟ توجه کاربران را جلب کرد. سه سواری که تولیدشان متوقف شد با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس فرهنگ، نصب سردیس عباس کیارستمی با زخمی از چاقو برای کاربران جالب توجه بود. «بدون تاریخ، بدون امضاء» در سه روز میلیاردی شد بازدید زیادی داشت. منتقد حاتمی‌کیا، او را به حضرت فاطمه حواله داد برای کاربران جذابیت داشت.

در سرویس جامعه، بارش‌های تهران از امشب شدیدتر می‌شود مورد توجه کاربران قرار گرفت. پاسخ پلیس تهران به خبرهایی درباره تنباکوی جنسی برای مخاطبان جذابیت زیادی داشت. بدون آمادگی به این جاده‌ها نزنید نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، پیام تسلیت ظریف به احمد توکلی مورد توجه قرار گرفت. بالگرد حامل وزیر کشور مکزیک سقوط کرد توجه کاربران را به خود جلب کرد. ترامپ به داشتن رابطه نامشروع با یک مدل متهم شد با بازدید کاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، قیمت ستاره‌های روی بیلبوردها؛ کی‌روش میلیون دلاری و دایی دو میلیاردی پربازدید شد. به بهانه برخورد زشت سرمربی استقلالی با گزارشگر نود برای هواداران این تیم جالب بود. تصویری از تیپ جدید و متفاوت سوشا مکانی توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، چه می‌کنند این جماعت ۱۸+ پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =