دوشنبه 4 تیر 1397
یکشنبه 29 بهمن 1396 - 13:41:00 چاپ

تصاویر | هواپیمایی که در اصفهان سقوط کرد

چند رسانه‌ای > عکس - در عکس زیر تصویری از هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان می‌بینید که با 60 مسافر و شش خدمه صبح امروز در جنوب استان اصفهان سقوط کرده است.

لحظه محو شدن هواپيماي ATR72 از رادار

کاپیتان فولاد،از خلبانان باتجربه و خوب ای‌تی‌آر، خلبان پرواز سقوط‌ کرده تهران-یاسوج بوده است

ستاد بحران یاسوج در فرودگاه این شهر تشکیل شد

عکس‌‌ها: العالم، مرصاد نیوز، سپاه قدس و انتخاب

67282

مطالب مرتبط
9 دیدگاه
  • نانا
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 13:57:51
    پاسخ
    124 0

    عجب ستاد با انظباط و ساکتی . احسند .

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 14:14:05
    پاسخ
    96 0

    تشکیل ستاد بحران ؟؟؟؟؟

    • بی نام
      یکشنبه 29 بهمن 1396 - 15:07:12
      30 1

      در همه کشورها ستاد بحران بعد از چنین حوادثی تشکیل میشه. اما تفاوت در عملکردشون و نحوه رسیدگی به حادثه است.

  • نیما
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 14:18:02
    پاسخ
    115 1

    یه نفر به من میتونه بگه این ستاد بحران الان داره چی کار میکنه

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 14:45:24
    پاسخ
    49 0

    نوش دارو بعد از مرگ سهراب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا وقتیکه ناوگان هوایی فرسوده هست وقتی سوار هواپیما میشی معلوم نیست سالم پیاده میشی یا نه این ستاد ها دردی رو دوا نمی کنه

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 14:54:18
    پاسخ
    79 2

    به جای تظاهر به ناراحتی و غمباد کردن به فکر نوسازی ناوگان هواپیمایی باشید تا کی مردم باید تاوان بدن

    • بی نام
      یکشنبه 29 بهمن 1396 - 16:04:57
      10 1

      برادر من دل خوشی داری اگر ناوگان هوایی نوسازی بشه پس سه هزار میلیارد و 12 هزار میلیارد رو چجوری تامین کنن که خواوری ها ببرن؟

  • مجيد دلبندم
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 16:17:58
    پاسخ
    9 0

    تاسف انگيز اينجاست كه طبق آمار رسمى هر دو روز در جاده هاى ايران به تعداد سرنشينهاى اين هواپيما كشته ميديم و چندين برابر هم مجروح و معلول ولى هيچ كي به بازماندگان اونها تسليت كه نميگه هيچ بلكه به مسببين ان خودروسازها جايزه ميدن و دولت براى خريد اتول هاى اشغال داخلى وامهاى كلان اختصاص ميده ؟؟ خدا همه تازه گذشتگان را رحمت كنه و ما ها را هم بيامرزه، چون عنقريب يا تو جاده ميميريم يا تو .....

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 16:25:10
    پاسخ
    33 1

    نقش آن دو نفر روحانی در ستاد بحران سقوط هواپیما دقیقا چیه؟ لطفا یک نفر توضیح بده، چون من ضریب هوشی پایینی دارم

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

وبگردی