۰ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی: ۱۱۳،۸هکتار از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش ۱،۲۷۷ میلیارد ریال در ده ماه نخست سال جاری ،رفع تصرف گردید

مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی میزان حجم رفع تصرفات از اراضی ملی استان مرکزی در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۱۱۳،۸هکتارمی باشد.
به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ، مجید شارقی با اعلام این خبر گفت:یکی از تکالیف مهم اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی مقابله و رفع تصرف از اراضی ملی است که با توجه به تشکیل یگان وبکارگیری عوامل انتظامی ونیروهای آموزش دیده حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در این اداره کل اجرا می گردد.
وی افزود: طی ۱۰۱ عملیات جداگانه در حدود ۱۱۳،۸هکتار از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش بالغ بر۱،۲۷۷ میلیارد ریال در۱۰ ماه نخست سال جاری رفع تصرف شده که شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه نمود :بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت در این مدت متعلق به شهرستان خنداب به میزان ۳۰،۰۱هکتار بوده که از این حیث شهرستان کمیجان با ۲۷،۰۳هکتار در رتبه بعدی قرار دارد.
وی در ادامه بیان داشت:از حیث ارزش ریالی نیز بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان دلیجان به ارزش ۱هزار میلیارد ریال بوده که از این حیث شهرستان اراک با ۷۸میلیارد و۲۸۰میلیون ریال در رتبه دوم قرار دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =