تسنیم نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هوا رو به تاریکی رفته و بسیار سرد است و باران و برف کار جستجو را بسیار سخت کرده است.

منصور شیشه فروش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هوا رو به تاریکی رفته و بسیار سرد است و باران و برف کار امدادرسانی را بسیار سخت کرده است.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی که وجود دارد و باتوجه به صحبت‌های فرماندار فکر می‌کنم دوباره از فردا کار امدادونجات آغاز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حتی اگر فردا شرایط جوی بهتر شود بالگردها به پرواز در می‌آیند تا بتوانند در منطقه کار جست‌وجو را آغاز کنند و لاشه هواپیما را پیدا کنند.

وی گفت: در حال حاضر در منطقه پادنا علیای سمیرم تمام مسئولان جمع هستند و جلساتی را تشکیل دادند تا بتوانند فردا از چندین نقطه وارد منطقه شوند.

شیشه فروش با بیان اینکه گروه‌های امدادونجات امروز از 3 نقطه وارد منطقه شده بودند، گفت: برخی از مردم روستاهای اطراف صدای خفیف انفجار را شنیده بودند اما برخی هم به دلیل باد و طوفان موفق به شنیدن صدا نبودند.

وی اضافه کرد: این جمع‌بندی کلی بود که در تحقیقات میدانی از ایستگاه‌های اطراف به دست ما رسیده اما باید منتظر بود تا ببینیم فردا شرایط آب و هوایی به چه صورت است که بالگردها برای جست‌وجوی بیشتر به پرواز درمی‌آیند یا خیر.

عملیات جستجو فردا آغاز می‌شود

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: صبح فردا به محض طلوع خورشید در صورت مساعد بودن شرایط جوی بالگردهای اورژانس کشور مجددا به پرواز جهت تجسس می پردازند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: ۴۰ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس در نزدیکی محل احتمالی سقوط هواپیما مستقر هستند.

مجتبی خالدی گفت: بارش شدید باران و برودت هوا عملیات تجسس را دشوار کرده است.

محل دقیق برخورد هواپیمای حادثه دیده قابل پیش بینی نیست

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: اینکه هواپیما دقیقا به کجا برخورد کرده است قابل پیش بینی نیست.

داریوش کریمی اظهار کرد: تا زمانی که امکان داشته باشد عملیات را ادامه خواهیم داد. قسمت هایی که حدس زده شد و جی پی اس ها مشخص کردند، تیم ها جست و جو کرده و همچنان مشغول هستند.

وی افزود: وظیفه ما این است تا زمان پیدا شدن هواپیما عملیات جست و جو را ادامه دهیم تا زمانی که توان داشته باشیم این کار را می کنیم و تا زمان آنکه به تیم ها آسیبی نرسد عملیات ادامه خواهد یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بالگرد در منطقه مستقر است و اگر هوا اجازه دهد فردا صبح پرواز خواهیم کرد و به ما اطلاع داده اند که هوا فردا بهتر خواهد شد.

 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =