در روز یکشنبه 29 بهمن، مهم‌ترین خبر به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مردم تبریز اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره جزییات سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و کاهش قیمت دلار، بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، مهم‌ترین و پربازدیدترین خبر به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مردم تبریز، با عنوان ممکن‌ است‌ مردم از شخص‌ حقیر هم انتقاد داشته‌ باشند اختصاص داشت.

در این سرویس، بسیاری از کاربران خواستند بدانند چرا انقلابی‌ها در برابر توهین‌های احمدی‌نژاد، از رهبر انقلاب دفاع نمی‌کنند؟ جزییاتی از وقوع سانحه هواپیمای تهران-یاسوج هم خوانندگان زیادی پیدا کرد. همچنین تصاویری از مراسم تشییع پیکر فرزند احمد توکلی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، بازگشت دلار به کانال ۴.۶۰۰ تومانی پربازدیدترین خبر بود. پاسخ به این پرسش هم که برای خرید خودروی برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، توصیه بازیگر سرشناس به هموطنانی که برای سفر به ترکیه و دبی می‌روند، برای کاربران جالب توجه بود. آن‌چه ابراهیم حاتمی‌کیا در دیدار با ابراهیم رییسی گفت هم بازدید زیادی داشت. همچنین واکنش هنرمندان به سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج مخاطبان زیادی پیدا کرد.

در سرویس جامعه، خبر  پرواز تهران-یاسوج از رادار حذف شد و سپس در سمیرم سقوط کرد تاسف و تاثر کاربران را به‌دنبال داشت. سقوط در دل‌ دنا؛ همه‌ سرنشینان‌ پرواز تهران-یاسوج جان‌ باختند تکمیل‌کننده دیگر اخبار این حادثه تلخ بود. اسامی جان‌باختگان هواپیمای تهران-یاسوج هم در ادامه مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، توئیت سفیر آلمان برای سقوط هواپیماِی ایرانی مورد توجه قرار گرفت. نشست مونیخ و بهایی که ایران پرداخت توجه کاربران را به خود جلب کرد. همچنین تهیه پیش‌نویس قطعنامۀ شورای امنیت علیه ایران با بازدید کاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، هراس عادل از یک اتفاق پربازدید شد. مرثیه جواد نکونام برای یک سقوط نیز برای کاربران جالب بود. این خبر که قطری‌ها طارمی را حسابی تحویل گرفتند هم بسیار پرکلیک شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، اینم تنباکوی جنسی پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =