وزیر راه مسکن وشهرسازی گفت:انتظار همچنین سانحه ای را نمی کشیدیم و تلاش می کنیم که از این سانحه درس عبرت بگیریم .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،عباس آخوندی در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آماده بودیم برای برنامه های خوبی به استان سفر کنیم که این اتفاق افتاد.
آخوندی با بیان اینکه بررسی دلایل این حادثه در دستور کار است ادامه داد: به دستور رییس جمهور ،باید ستادی را منصوب می کردیم که ۱۱ گروه دارد ،بلافاصله از دیروز با حضور آقای زارع تیم ها شکل گرفتند.
وزیر راه مسکن وشهرسازی ادامه داد :همه اقدامات ممکن انجام شده است و  امروز در بازدید از منطقه با رییس جمهور و فرمانده ارتش و برخی از وزرا صحبت کردم تا پرنده های بیشتری به منطقه بفرستند که همه قول همکاری دادند.
عباس آخوندی افزود:گروه زمینی در کنار هوایی فعال هستند ،هلال احمر و سازمان ورزش نیرو به منطقه اعزام کرده اند.
وی ادامه داد: در بازدید امروز از سایت عملیات دیدن کردیم و کل منطقه را به دقت ارزیابی کردیم .
وزیر راه اضافه کرد: حادثه بسیار تلخی و برای صنعت هوانوردی بسیار ناگوار بود و تلاش می کنیم این صنعت را سر پا نگه داریم و این کار بسیار سخت است چرا که تمام بدنه این صنعت از تحریم لطمه می بینند.
عباس آخوندی تصریح کرد: برای ما خیلی مبهم است که چرا همچین اتفاقی افتاد ،باید تلاش کنیم دلیل این حادثه را بفهمیم و از کنار این سانحه براحتی نخواهیم گذشت.
آخوندی ادامه داد : اظهار نظرهای غیر کارشناسی بسیار زیاد در این حادثه اتفاق می افتد از دوستان زسانه ای خواهش می کنم این مسایل را  از  زبان کارشناسان بشنوند.
وی افزود: سازمان هواپیمای کشور مستقل است و نقشی در پرواز ها ندارد و دلیلی ندارد که در بررسی این اتفاق سستی کند .
آخوندی تاکید کرد: این سازمان از موضع مستقل عمل می کند و هیچ نفعی در اظهار نظرها ندارد ،توصیه می کنم به تمام خانواده های آسیب دیده سرکشی شود و ارتباط دایم برقرار شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =