فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری عاملان ایجاد حریق در امامزاده سید محمد سورشجان طی کمتر از 10 ساعت توسط ماموران فرماندهی انتظامی بخش لاران ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سيد روح الله موسوي در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت گزارشي مبني بر بروز حريق در امامزاده سيد محمد سورشجان بلافاصله ماموران انتظامي در معيت عوامل آتش نشاني به اين محل اعزام شدند.

وي خاطر نشان كرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد بر اثر آتش سوزي قسمت هايي از ساختمان و وسايل موجود در امامزاده از بين رفت است كه با آغاز تحقيقات پليسي و بررسي همه جانبه موضوع فرضيه عمدي بودن حريق مطرح شد.

سرهنگ موسوي افزود: در بررسي ميداني سرنخ هاي از فرد دخيل در اين موضوع به دست آمد و با قرائن به دست آمده دستگيري عاملان آتش سوزي در دستور كار قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي فرد مظنون را در مخفيگاهش دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند.

اين مقام انتظامي بيان كرد: متهم در بازجوئي فني پليس ابتدا از بيان حقيقت تفره مي رفت ليكن پس از موجهه با دلائل و قرائن محكم پليس به بزه انتسابي وارتكاب آن با كمك دوستش اعترف كرد.

رئيس پليس شهرستان شهركرد با اشاره به دستگيري هم دست ديگر عامل آتش سوزي از معرفي متهمان به مرجع قضائي خبر داد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =