فرمانده انتظامی پلدختر: باند سارقان احشام در پلدختر منهدم شد

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: باند سارقان احشام با کشف تعداد۱۲راس بز از آنان در این شهرستان منهدم شد.

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، سرهنگ صفر عبدالوند اظهار داشت: ماموران این فرماندهی در اقدامی پلیسی و غافلگیرانه در محور آزاد راه به سمت اندیمشک موفق به دستگیری تعداد سه نفر سارق شدند.

وی افزود: سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی سبک اقدام به سرقت تعداد۱۲راس بز نموده بودند که خوشبختانه خودروی آنان توسط پلیس توقیف شد و در دام ماموران گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان این که احشام مسروقه در خارج از حوزه استحفاظی این شهرستان سرقت شده بودند گفت: از این سارقان این تعداد گوسفند کشف و ضبط شد.

وی افزود: سارقان تحت تعقیب و دارای سوابق متعدد کیفری بودند و در یکی از شهرستان های همجوار اقدام به سرقت احشام نموده بودند و پس از دستگیری به مرجع قضایی همان شهرستان به منظور برخورد رفتار کیفری تحت الحفظ معرفی شدند.

سرهنگ عبدالوند با تذکر جدی به افرادی که به جای روی آوردن به کسب و کار حلال و آبرومند به سرقت اموال و دسترنجشهروندان و مشاغل کذایی می پردازند، افزود: سارقان بدانند که مفر و پناهگاهی جز زندان و برخوردهای کیفری قضایی در انتظار آنان نیست پس از این اقدام زشت خود اجتناب نمایند و در مسیر درست زندگی قرار گیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =