۱ نفر
۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵
چاقوکشی مرگبار به خاطر جای پارک خودرو

«خبرجنوب» نوشت: مردی که بر سر جای پارک خودرو با جوانی درگیر شده بود او را با ضربه چاقو از پای درآورد.

چند روز قبل مسئول یکی از بیمارستان های داراب با 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی جوان خبر داد. ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند مرد جوان از سوی فردی در حالی که براثر ضربه چاقو زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شده و در آنجا جان باخته است. همچنین ماموران در تحقیق از دوستان پسر جوان متوجه شدند او در جریان درگیری خیابانی با یک نفر به قتل رسیده است.
با گزارش این جنایت به بازپرس و دستور قضایی او ، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.
با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای داراب و دستور قضایی بازپرس پرونده، کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان فارس، تحقیقات برای یافتن عامل این جنایت را آغاز کردند.
یکی از همراهان مقتول به افسر تحقیق گفت: روز جنایت من و مقتول به حوالی مرکز شهر داراب رفته بودیم. همان موقع یک مرد جوان که با موتورسیکلت بود به محل پارک خودرو اعتراض کرد. جای پارک خودرو را عوض کردیم. همین باعث ناراحتی مقتول شد. او که پیاده شد دعوا شروع شد. مرد جوان با چاقو او را زخمی کرد و جانش را گرفت.
در ادامه دوست متهم به قتل فراری ،گفته های مشابهی را مطرح کردند. عامل جنایت نيز تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام بازداشت شد و پس از اظهارات ضد و نقیض به قتل اعتراف کرد. متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: من کنار خیابان بودم. همان موقع خودرویی که دو نفر در آن بودند، در محل پارک کردند. به راننده اعتراض کردم که جای دیگری پارک کند که جای پارک خودرو را کمی تغییر داد. اما مرد جوان بنای ناسازگاری گذاشت و بعداز پیاده شدن به سمتم آمد.
وی افزود: او شروع به فحاشی کرد. دعوایمان بالا گرفت و اطرافیان سعی در میانجیگری برای پایان دادن به دعوا داشتند. او سپس با من گلاویز شد و من هم که عصبانی شده بودم با برداشتن چاقویی، به او ضربه زدم که غرق در خون در خیابان افتاد. از ترس فرارکردم و چاقو را در سطل زباله انداختم متهم به قتل پس از اعتراف به جرم خود، روانه زندان شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    81 1
    والا اگه این قتل همون باشه که فیلمش پخش شده جناب آقای قاتل اصلا فرصت نداد چاقو رو کشید واقعا بخاطر یه جای پارک؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    49 0
    مردم روز به روز عصبانی تر می شوند
  • رضا A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    52 0
    ظاهرا فیلم شبکه مجازی پخش شد کاملا مشخصه مقتول با همسرش میخواست ماشینشو پارک بکنه که راکب موتورقاتل به او اعتراض میکنه که سرانجام قاتل بی وجدان به راحتی چاقو را از کیفش در اورد و به قلب راننده خودرو زد. تازه همسر مقتئل شانس اورد میخواست جلوی فرارشو بگیره نزدیک بود او هم چاقو بخوره. باید هرچه سریعتر قاتل بی وجدان در کوتاهترین زمان اعدام شود.
  • کامین AU ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    9 0
    واقعا وحشتناک بود برخورد قاطع وبی رحمانه وفوری امیدوارم واقعا وستگیر شده باشه