نیروگاه نکا رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ نیروگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد

در ارزیابی های به عمل آمده از سوی وزارت نیرو پیرامون عملکرد سال 1395 شرکتهای مدیریت تولیدبرق کشور، نیروگاه شهید سلیمی نکا حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازنکا،آيين اعلام نتايج اين ارزيابي و تقدير از شركتهاي برتر با حضور وزير نيرو، معاونين وزير، اعضاء شوراي راهبري توسعه مديريت وزارت نيرو، نماينده سازمان اداري و استخدامي كشور، مديران عامل شرکتهاي مادر تخصصي و مديران عامل شركتهاي برگزيده در وزارت نيرو برگزار شد.

شركتهاي مديريت توليدبرق نكا، برق منطقه اي فارس، توزيع برق فارس، آب و فاضلاب شهري يزد، آب و فاضلاب روستايي قزوين، آب منطقه اي خراسان رضوي و بهره برداري از سد و نيروگاه دز در حوزه هاي مختلف صنعت آب و برق عناوين برتر را بدست آوردند.

دكتر اردكانيان با اهداء تنديس و لوح تقدير از تلاشها و اهتمام مديران و كاركنان خدوم صنعت آب و برق كشور براي تحقق برنامه ها و اهداف سالانه اين وزارتخانه در زمينه خدمتگزاري به مردم تجليل نمود.

: خاطرنشان ميشود كه در كارنامه درخشان شركت مديريت توليدبرق نكا، كسب رتبه هاي اول ارزيابي عملكرد سالهاي 90 و 92 ، سوم 91 و دوم 93 و 94 نيز به ثبت رسيده و اين ششمين عنوان برتر اين شركت در ارزيابي هاي شش سال گذشته است.

 متن لوح اعطايي وزير نيرو به شرح زير ميباشد.

شركت مديريت توليد برق نكا
( شهيد سليمي)

تأمين برق يكي از زير ساختهاي اساسي توسعه كشور است و كارگزاران صنعت برق اين افتخار را دارند كه در ارائه اين خدمت بزرگ به مردم عزيز ايران اسلامي سهيم باشند.
با توجه به اينكه نتيجه تلاشهاي همه جانبه آن شركت در تحقق برنامه ها و اهداف سالانه منجر به كسب " رتبه برتر" ارزيابي عملكرد سال 1395 شركتهاي مديريت توليد برق گرديده است، از اهتمام مديران و كاركنان آن شركت قدرداني نموده و توفيق روز افزون تمامي خدمتگزاران توانا و صديق صنعت برق در ارتقاء كمي و كيفي خدمت رساني به مردم شريف كشورمان را از خداوند متعال خواستارم.
رضا اردكانيان
وزیر نیرو

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =