در نشست ویژه با هسته مشاوران دانشگاهی خود با بیان اینکه تضاد ساختاری بین دانشگاه و کارهای اجرایی وجود دارد، اظهار داشت: ماهیت دانشگاه تامل و مطالعه است اما کارهای اجرایی ذاتا با عجله آمیخته شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی در ادامه افزود: اگر بتوانیم بین این دو شاخص نقطه اتصالی ایجاد کنیم قطعا در پیشبرد اهداف خود موفق خواهیم شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه توافقی برای همکاری بین استانداری بعنوان مدیر اجرایی و دانشگاه ارائه دهنده راهکار علمی ارائه شده است، بیان داشت: با استفاده از نظریات مختلف ارائه شده از طرف مشاوران در راستای همکاری و چگونگی استفاده از راهکارها به یک اتفاق نظر مناسب خواهیم رسید.

خادمی ادامه داد: از بین این نظریات نقطه مشترک همان تقسیم کار تخصصی بین گروه‌ها یا افراد و در نهایت موضوعی برای ارائه راهکار است.

وی با بیان اینکه سالیانه یک درصد از بودجه جاری دستگاه‌ها برای طرح‌های پژوهشی در نظر گرفته می‌شود که به دلیل مبلغ ناچیز آن اشکال اساسی داشت، تصریح کرد: به کمیسیون آموزش عالی پیشنهاد دادیم که این مبلغ بصورت متمرکز و یکجا در اختیار شورای برنامه‌ریزی قرار بگیرد.

استاندار لرستان از موافقت کمیسیون در این راستا خبر داد و گفت: خوشبختانه در حوزه ارائه طرح‌های پژوهشی مشاوران می‌توان از این بودجه به عنوان اهرمی خوب و مناسب استفاده کرد.

لازم به ذکر است: در این جلسه مشاوران دانشگاهی طی بحث و تبادل نظر، دیدگاه‌های خود را در راستای برون رفت از مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان ارائه دادند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =