شهردار اردبیل گفت: تا پایان سال آینده تمامی آرامستان‌های اردبیل همسطح سازی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در پایان جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: تلاش شهرداری و شورای شهر این بوده که تمهیدات لازم را برای گذر از شرایط اقتصادی سخت انجام دهیم و در عین حال خدمات ارائه شده توسط شهرداری در شأن مردم اردبیل باشد.

وی گفت: تغییرات تعرفه سبب می‌شود که ارائه خدمات به مردم اردبیل کیفیت مطلوب‌تری داشته باشد و یکی از نقاط بازر تعرفه جدید٬ عدم افزایش تعرفه‌ها به منظور رعایت حال مردم بوده و فقط در بعضی تعرفه‌ها افزایش داریم که این افزایش نیز چشمگیر نیست.

شهردار اردبیل افزود: در رابطه با ساماندهی بافت فرسوده و تاریخی شهر اردبیل٬ شهرداری اردبیل به طور مستقیم برای هر واحد مسکونی 700 هزار تومان کمک بلاعوض ارائه می‌کند که این موضوع از نقاط بارز تعرفه است و افزایش بسته تسهیلات خانواده‌های شهدا٬ ایثارگران و جانبازان نیز به میزان 25 درصد سقف افزایش خواهد یافت.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز حدود 20 درصد بیشتر نسبت به سال گذشته در عوارض شهرداری تخفیف می‌گیرند و در بحث‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت٬ یک سری مطالب مورد بحث قرار گرفت و تسهیلات و بسته‌های تشویقی متعددی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: جهت حمایت از تولیدات داخلی در تبلیغات محیطی تخفیف مناسبی پیش‌بینی کردیم و خود تعرفه چاپ و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و شهروندان می توانند با اطلاع قبلی در شهرداری حاضر شوند.

شهردار اردبیل گفت: تسهیلات برای کارکنان شهرداری اردبیل نیز در نظر گرفته شده است و این طرح شامل بازنشستگان شهرداری اردبیل نیز می‌شود.

لطف‌اللهیان بیان کرد: همسطح سازی کل آرامستانهای شهر اردبیل در دستور کار بوده و در حال حاضر نیز آرامستان قاسمیه و علی آباد به صورت صد در صد همسطح سازی شده و مابقی نیز در حال اجرا می‌باشد و تمامی آرامستانهای اردبیل تا پایان سال آینده همسطح سازی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =