۰ نفر
۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸

«خبرجنوب» نوشت: پسر جوان که درپی مشاجره شدید با یکی ازدوستانش او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بازداشت شد.

چندی قبل وقتي جسد جوانی در فیروزآباد پيدا شد، تيمي از كارآگاهان جنايي راهي محل حادثه شدند. قرباني در گوشه ای افتاده و آن طور كه مشخص بود بر اثر اصابت جسم برنده جان خود را از دست داده بود.

با بررسی صحنه کشف جسد به دستور بازپرس جسد قربانی برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت.چند روز از اين جنايت مرموز گذشته و هنوز عاملان قتل شناسايي نشده بودند. آنها سعي كرده بودند ردپايي از خود بر جاي نگذارند اما فكرش را نميكردند كه سرانجام دستشان رو ميشود. اين پرونده ساعتی پس از کشف جسد در اختیار ماموران قرار گرفت و آنها توانستند سرنخ هایی از جنایت را به دست آورند. كارآگاهان از طريق تحقیقات گسترده توانستند به نخستين سرنخ دست يابند. به دنبال این موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

شواهد بهدست آمده حاكي از آن بود كه مرد گمشده ساعتی قبل از کشف جسد با چند جوان بوده است . در چنين شرايطي تنها مظنون جنايت تحت نظر گرفته شد و درحاليكه نزدیک به چند روز از ماجرا ميگذشت، سه جوان در اطراف فیروزآباد بازداشت شدند. یکی از آنها در همان تحقيقات مقدماتي اعتراف كرد كه این جوان را به قتل رسانده و جسد را گوشه ای رها کرده اند. وی در بازجوییها مدعی شد دو دوستش نیز از موضوع با خبر بوده اند.

با آغاز بازجوييها از 2متهم دیگر معلوم شد آنها ناگهان مرتکب این جنایت شده اند.

مرد جوان گفت: از مدت ها قبل به دلیل موضوعاتی با او اختلاف شدید داشته و دنبال فرصت مناسبی بودم که هر طور شده انتقام بگیرم.

وی ادامه داد: این موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم قصد نداشتم او را به قتل برسانم. ميخواستم فقط از او انتقام بگیرم روز حادثه با قربانی تماس گرفته و خواستیم که به منزل ما بیاید. وقتی آمد با قصد و نیت قبلی با چاقواو را زخمي كردم. در ادامه متهمان جزئیات این جنایت را فاش کردند. به دنبال اعترافات هر سه متهم برای آنها قرار بازداشت موقت صادر شد.گفتنی است تحقیقات پیرامون افشای زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =