مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت روحیه همدلی ،همکاری و انسجام گروهی در دستگاه تعلیم و تربیت گفت: کار در آموزش و پرورش سیستمی است و باید کل سیستم برای رسیدن به اهداف واحد تلاش ، تکاپو و هم افزایی داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند در این جلسه که به منظور تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید اداره ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات برگزارشد، افزود: مدیران بایدبا نگاه به مصالح و منافع تعلیم و تربیت تمام توان خود را به کارگیرند و از تمام ظرفیت ها برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استفاده کنند و نباید نگاه دیگری در اولویت قرار گیرد یا ظرفیت خود را وجه المصالحه منافع شخصی یا گروهی انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: با روحیه تعاون ، همدلی و همکاری بود که آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه نخست جشنواره شهید رجایی شد و باید این روحیه را پاس داشت و تقویت کرد .

دریکوند با تقدیر از تلاشهای رئیس سابق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وی را مشاوری امین ، رازدارو وفادار به اهداف تعلیم و تربیت معرفی کرد و گفت : این روحیه باعث شد تا کارها به دقت و سرعت پیگیری و به سرانجام رسد.

رئیس سابق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی آموزش و پرورش لرستان نیز با اشاره به کلامی از مولای متقیان گفت: بر اساس کلام آن حضرت مسئولیت و مقام طعمه و غذا نیست که انسان بخواهد از آن بهره برداری کند؛ بلکه امانتی است که باید به دقت از آن حراست کند و در در خدمت به مردم و مراجعان از آن استفاده کند . محمد محمدی افزود : در مدت تصدی مسئولیتم تلاش کردم تا قدمی را برای اعتلای تعلیم و تربیت بردارم و از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت استفاده کنم.

سرپرست جدید اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش لرستان هم راهبرد کاری خود را امنیت فرهنگی عنوان کردو گفت : در آموزش و پرورش باید امنیت فرهنگی ایجادشود و با امنیتی کردن فرهنگ راه به جایی نخواهد رسید . مجتبی بهمنیان افزود : باید در اداره ارزیابی عملکرد گوش شنوایی داشت و به حرف دل مراجعان با دقت گوش داد تا با تصمیمات عاقلانه گره ای از مشکلات آنها را باز کرد . وی خاطر نشان کرد : با رعایت قوانین و مقررات تلاش می کنیم تا از جایگاه و شان فرهنگیان و دانش آموزان دفاع کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =