معارفه ذیحساب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل اموزش فنی وحرفه ای لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان، معاون اداری و پشتیبانی و مسؤول برنامه ریزی و بودجه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد.

رحمن قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ و صادقانه ذیحساب قبلی اداره کل و خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای ذیحساب جدید، اظهار داشت: ذیحساب صاحب حساب دولت است و بايستي با در نظر گرفتن قوانين و مقررات به حل مشکلات حوزه دولت کمک کند و به عنوان عنصر بازدارنده عمل نكند.

قلاوند یکی از دغدغه ها و نگرانیهای خود را صرف قانونمند منابع مالی محدود اداره کل براي رسیدن به اهداف اصلی عنوان کرد و گفت: امید است که بتوانیم با همکاری یکدیگر در جهت پایداری ارائه خدمات به مردم، قوام، حفظ و ارتقاي سلامت دستگاه اقدام نماییم.

در ادامه ماندگار مرادی فر مدیرکل امور اقتصاد و دارایی با تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: با مدیریت ایشان، دستگاه به مسیر درستی هدایت شده و مسیر سالمی را در پیش گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان از لحاظ سلامت مالی یکی از ادارات خوب استان محسوب می شود.

مرادی فر گفت: فنی و حرفه ای تکمیل کننده کارهای دانشگاهی است و می تواند در مهارت آموزی به جوانان استان نقش بزرگی را ایفا کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =