جمعه 31 فروردین 1397
جمعه 4 اسفند 1396 - 01:01:00 چاپ

واکنش بهنوش بختیاری به اتفاقات خیابان پاسداران/ عکس

فرهنگ > سینما - بهنوش بختیاری با تسلیت درگذشت پرسنل نیروی انتظامی، از زشتی‌های خشونت نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهنوش بختیاری با تسلیت دوباره حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، درباره حوادث روزهای گذشته خیابان پاسداران تهران در اینستاگرام نوشت: تسلیت مجدد به خانواده هایی که عزیزشان را در سانحه هواپیمایی از دست دادند و همینطور به خانواده عزیزان نیروی انتظامی. خشونت به هر شکلی که باشد زشت است و اگر دم از انسانیت میزنیم باید بدانیم که کشتن انسانی توسط انسان دیگر قبیح ترین کار تاریخ است، کاش آرامش جایگزین این همه عصبانیت بشود، کاش سال نو زودتر بیاید و حتی در ظاهر هم که شده باهم مهربانتر شویم.»

58243

32 دیدگاه
  • جمعه 4 اسفند 1396 - 01:39:39
    پاسخ
    13 114

    عالی

    • عرفان
      شنبه 5 اسفند 1396 - 16:38:29
      23 2

      جالبه... این خانم که توافق برجام را قرارداد ترکمنچای میدونست... همون برجامی که راه را برای برای خرید هواپیمای نو باز میکنه... حالا از چی ناراحته دقیقا

    • بی نام
      یکشنبه 6 اسفند 1396 - 04:44:22
      3 0

      لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین درباره اعتراضات اخیر ایران گفت این شرم ‌آور است که در کشور من، تظاهرات و اعتراض به بهای جان تظاهر کنندگان تمام می‌شود.

  • کاملیان
    جمعه 4 اسفند 1396 - 01:44:14
    پاسخ
    114 8

    خب من هم تو اینستاگرام واکنش نشون دادم اون رو هم بذارید

    • بی نام
      شنبه 5 اسفند 1396 - 10:26:01
      27 1

      این بازیگر درجه سه تمام فالوورهاش فیک هستن

    • بی نام
      یکشنبه 6 اسفند 1396 - 03:07:27
      3 0

      دمت گرم خندوندیمون

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 01:49:58
    پاسخ
    19 204

    لیلا حاتمی تو به خاطر شیدا شناخته شدی که فیلم دفاع مقدس بود، پولهایی که از وزارت ارشاد و نهاد های فرهنگی جمهوری اسلامی طی این سالها گرفته رو پس بده بعد ادای مستقل و منتقد رو در بیاره، تکلیف فرهادی مشخصه از حامیان داعش یعنی قطر پول میگیره و با لابی صهیونیستها جایزه.

    • دانشجو
      جمعه 4 اسفند 1396 - 03:42:17
      48 4

      عجب چرا شماها اینطوری هستید و به دیگران راحت تهمت میزنید مگر مسلمان نیستید، اگر واقعا به آخرت و پل صراط اعتقاد داری روی حرف زدن و نظر دادن در مورد دیگران دقت کن... شما حساب بانکی فرهادی دیدی که از قطر پول میگیره؟؟؟ بعدش هم قطر که با ایران خوبه و ایران داره بهش کمک میکنه سر تحریم های امارات و عربستان کردنند.. فکر کنم شما کلا از مرحله پرت هستی

    • بی نام
      جمعه 4 اسفند 1396 - 06:22:04
      61 3

      شما از همانهائی هستی که خانم حاتمی نامبرد.

    • بی نام
      جمعه 4 اسفند 1396 - 10:09:01
      33 1

      چه ربطی داشت؟

    • بی نام
      جمعه 4 اسفند 1396 - 11:37:48
      27 2

      چقد موافق و مخالف داره نظرتون.

    • علی
      جمعه 4 اسفند 1396 - 12:40:21
      29 2

      جناب بی نام ،جوابت رو گرفتی یا نه؟ تعداد نظرهای مخالف رو بشمار.

    • بی نام
      جمعه 4 اسفند 1396 - 13:20:37
      3 35

      تشکر از خبر آنلاین به خاطر انتشار نظر و جوابیه کاربران، مثبت و منفی های برای من کوچکترین اهمیتی نداره چون حرف من حقه.

    • دانشجو
      جمعه 4 اسفند 1396 - 13:57:53
      19 1

      نظرم قابل درج نبود؟؟؟ متاسفم بعضی مواقع گزینشی عمل میکنید

    • بی نام
      جمعه 4 اسفند 1396 - 14:41:37
      11 15

      همین نظرات شما نشون میده که اصلا تاب مخالف خودتون رو ندادین... لیلا حاتمی مودبانه نظر داد اما نظرات امثال شما در سایت های مختلف پر از توهین و بی ادبیه

    • بی نام
      جمعه 4 اسفند 1396 - 23:32:15
      1 17

      جناب دانشجو با تشکر از نظرتون شما کافیه تحقیق کنی آخرین فیلم فرهادی با پول دختر امیر قطر ساخته شده بعد ادعای مستقل بودن، ایران روی قضیه دعوای عربستان به قطر نزدیک شد وگرنه طی سالیان گذشته قطر اسپانسر داعش بوده پس مثل اینکه شما پرت هستید. خبر آنلاین منتشر کن.

    • بدیع
      شنبه 5 اسفند 1396 - 01:49:43
      18 1

      اگر اینجوری است خیلی از انقلابیون 57 هم که حقوق بگیر شاه بودند باید تسویه حساب کنند...خخخخ...پول بخشی از ثروت ملی است و ایشون هم نماینده بخشی از مردم ...

    • دانشجو
      شنبه 5 اسفند 1396 - 03:31:55
      5 0

      بی نام حداقل اسم برای خودت بذار، شما الان تحقیق کردی ؟؟ چطوری به این نتیجه رسیدی خوبه خودتون وکیل هستید خودتون شاکی هستید و قاضی و دادستان هم هستید... سریع همه رو محکوم میکنید... بعدش اون موقع حکومت هیچ عکس العملی هم نشون نداده و فرهادی بازخواست نکرده... نکنه اینها رو هم شما خبر داری ؟؟ بقیه بیخبر هستند . اره من پرت هستم شما خوبی . خبرآنلاین سپاسگزارم

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 01:55:04
    پاسخ
    117 8

    وقتی در یک مورد نمیشه موضع گیری صریح کرد بهتر است سکوت کرد

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 01:57:43
    پاسخ
    116 9

    شکم سیر بی درد

    • بی نام
      جمعه 4 اسفند 1396 - 23:31:25
      5 16

      هر کی نظر بده شکم سیره شما که شکم گشنه ای بیا نظر بده ببینم چی می گی

  • جمعه 4 اسفند 1396 - 02:21:38
    پاسخ
    11 65

    چه موضع گیری قاطعی

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 02:36:54
    پاسخ
    33 1

    شما نسبتی با مرضیه برومند نداری ؟؟؟؟؟

  • جمعه 4 اسفند 1396 - 03:54:53
    پاسخ
    8 3

    متاسفم برای نظرات هنرمندان

  • وطن
    جمعه 4 اسفند 1396 - 09:10:40
    پاسخ
    6 2

    اينو خوب گفتي کاش سال نو زودتر بیاید و حتی در ظاهر هم که شده باهم مهربانتر شویم

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 10:56:21
    پاسخ
    26 4

    خانم بهنوش بهتره این نکته رو بدانید ما فقط شما رو واسه کارای طنز و خنده میاییم نه چیز دیگه

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 11:37:18
    پاسخ
    20 2

    همه الکی نظریه پردازی میکنن

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 12:48:09
    پاسخ
    24 3

    به قول يك نويسنده اينها فقط صفحه اخر كتاب رو ميبينن و در موردش قضاوت ميكنن. البته از ايشون انتظار بيشتري نميره كلا...

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 23:30:56
    پاسخ
    1 14

    چه عجب یکی از هنرمندامونم واکنش نشون داد اونم خانم بختیاری آفرین

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 23:32:00
    پاسخ
    0 5

    یه مقدار به نظرم دیر شده دیگه، ولی این حرف ها کهنه نمی شود.

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 23:32:20
    پاسخ
    10 1

    امیدوارم روزی همه این خشونت ها تمام شود و همش صلح باشد.

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 23:32:50
    پاسخ
    2 8

    زندگی به واقع بدون صحنه هایی مانند خیابان پاسداران زیباتره، همه مان مسئول هستیم که جامعه مان را از این زیبایی دریغ نکنیم.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x