سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس یک روز قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی، در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:«ما اصلاً وقت غم خوردن و شادی کردن نداریم. ما باید خودمان را سریعاً با شرایط لیگ تطبیق دهیم و طبیعی است که به دنبال سه امتیازی بازی با استقلال خوزستان باشیم. »

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:« شاید روی کاغذ بازی آسانی داشته باشیم، اما من انتظار یک بازی سخت و نامعلوم را دارم. بازی استقلال خوزستان مقابل فولاد را دیدم. این تیم هیچ تفاوتی با تیم دوم جدول یعنی فولاد نداشت. طبیعی است حریف تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا امتیازات این مسابقه را جمع کند و در لیگ برتر باقی بماند، اما همان اندازه که این امتیاز برای آنها مهم است، برای ما هم اهمیت دارد. ما هم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به قهرمانی برسیم.»

برانکو در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا گفت:« ما در این مسابقه سیدجلال حسینی را در ترکیب نخواهیم داشت. همچنین شجاع خلیل‌زاده را به دلیل مصدومیت و بیرانوند را هم به همین دلیل در اختیار نخواهیم داشت. صادق محرمی هم به لحاظ گوارشی مشکل داشت و امروز بعد از چند روز استراحت در کنار تیم تمرین سبکی انجام داد. باید ببینیم فردا شرایط او چطور خواهد شد.»

برانکو ادامه داد:« فعلا به دربی فکر نمی کنیم. من همیشه گفته‌ام ما بازی به بازی پیش می‌رویم. فردا هم بازیکنانی که از همه آماده‌تر هستند برای کسب نتیجه بازی خواهند کرد. »

سرمربی سرخ ها در خصوص شکست تیمش مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا گفت:« طبیعی است سطح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است، یعنی اگر در لیگ قهرمانان کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهید مجازات خواهید شد. ما تیم نسف‌قارشی را با نتیجه 3-0 بردیم، اما کار ساده‌ای نبود، الان هم 3-1 به السد باخته‌ایم، همان‌طور که سال گذشته هم 3-1 به الریان باختیم.» 

برانکو در مورد نظر وحید قلیچ درباره علیرضا بیرانوند گفت:« من اینستاگرام را چک نمی‌کنم اما اگر قلیچ چنین نظری داده باشد من تعجب می‌کنم. یک عضو خانواده پرسپولیس چطور در مورد برترین دروازه‌بان ایران و دروازه‌بان ملی‌پوش چنین نظری می‌دهد؟! به نظر من روی گل‌هایی که دریافت کردیم بیرانوند اصلاً مقصر نبود. اینکه بیرانوند اشتباه خواهد کرد، بله این اتفاق خواهد افتاد، همان‌طور که او توپ‌هایی را خواهد گرفت که تیم را نجات خواهد داد. فوتبال بالا و پایین دارد. اگر کسی اشتباه نکند تمام بازی‌های دنیا 0-0 تمام می‌شود، همان‌طور که گفتم من از بازی تیمم راضی بودم. ما در خانه حریف و مقابل بهترین تیم خاورمیانه بازی می‌کردیم. به جرأت می‌گویم تیم السد قهرمان قطر خواهد شد. در کل باید بگویم اکنون برای من بازی فردا مقابل استقلال خوزستان مهم است و در عین حال اعتقاد دارم که همه حق انتقاد دارند. »

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =