تسنیم نوشت: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ جزئیات کشف بی‌سابقه‌ترین محموله موادمحترقه در پایتخت را تشریح کرد.

سردار علیرضا لطفی جزئیات کشف بی‌سابقه ترین مواد محترقه در جنوب پایتخت را تشریح و اظهار کرد‌: چندی قبل ماموران پلیس امنیت تهران در جریان تولید و ورود محموله بزرگ مواد محترقه در جنوب تهران قرار گرفتند. با بررسی‌های پلیسی مشخص شد فردی در روستای خانلق فشافویه مشغول تهیه این مواد برای روزهای پایانی سال است.

وی ادامه داد: سرانجام ساعت 16 روز گذشته ماموران این پلیس موفق شدند متهم را سوار یک دستگاه وانت پیکان شناسایی و دستگیر کنند. در بررسی خودرو متهم 24 میلیون و 750 هزار ترقه پیازی کشف شد.

به گفته رئیس پلیس امنیت تهران، متهم در بازجویی‌های اولیه با اعلام اینکه مواد محترقه را برای روزهای پایانی سال و فروش در تهران آماده می‌کرد، مدعی شد در دو انبار کار تهیه مواد محترقه را انجام می‌داد.

لطفی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضایی دو انبار متهم را در منطقه کهریزک شناسایی کردند، افزود: در بازرسی از این انبارها 30 میلیون ترقه پیازی کشف شد. همچنین 10 هزار و 960 ترقه آبشار نیز در این محل کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: همچنین در بارزسی تخصصی 40 هزار دوک ترقه آبشار، 600 کیلوگرم پودر آلومینیوم، 4 هزار و 800 کیلوگرم ذغال چینی قاچاق، 9 دستگاه بسته بندی ترقه پیازی، یک دستگاه الک، یک دستگاه آسیاب و یک دستگاه مخلوط کن صنعتی کشف و ضبط شد.

لطفی با اعلام اینکه محل با دستور قضایی پلمب شد، گفت: تحقیقات از متهم ادامه دارد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =