لزوم تعامل و برنامه ریزی بهترسازمان های مردم نهاد در لرستان

معاون جوانان وامور فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان لرستان گفت: سمن ها با ارائه ایده ها وبرنامه های جدید تر به حوزه جوانان با اداره کل ورزش وجوانان تعامل سازنده تری داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، به نقل از برنا، عزیزپور در نشست هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان و اعضای مجمع جوانان استان که با حضور حجت السلام سید سجاد موسوی امام جمعه الشتر ومشاور فرهنگی استاندار لرستان برگزار شد، با اشاره به لزوم تعامل و برنامه ریزی بهترسازمان های مردم نهاد و اعضای مجمع ،اظهار کرد: این تعامل باعث پیشرفت در کارها وفعالیت های حوزه جوانان خواهد شد.

وی افزود: بعد از تصویب اساسنامه مجمع جوانان در شیراز این اولین جلسه رسمی دبیران مجمع سازمانهای مردم نهاد و اعضای آن است که امروز برگزارشده است.

عزیزپور تصریح کرد: سازمانهای مردم نهادی که از اداره ورزش وجوانان مجوز فعالیت گرفته اند تعامل بیشتر از خود نشان دهند وباارائه ایده هاوراهکارهای جدید تر به حوزه جوانان کمک کنند.

معاون جوانان وامور فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان لرستان،خاطرنشان کرد: کمیته های تخصصی تر در مجمع تشکیل شود و با کمک خود اعضای مجمع و سازمان های مردم نهاد تصمیمات بهتری گرفته شده و به معاونت جوانان اداره کل ابلاغ گرددکه در این خصوص اداره ورزش وجوانان قطعا حمایت های لازم را نشان خواهدداد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =