اعتماد نوشت: مراسم اهدای جوایز بخش اراده ملی هم همچون اختتامیه جشنواره فیلم فجر بی‌حاشیه نبود.

داريوش ارجمند كه ديپلم افتخار و جايزه نقدي به ارزش صد ميليون ريال براي بازي در فيلم «ماهورا» دريافت كرد، بعد از دريافت جايزه خود از اينكه در جشنواره امسال بازي ساعد سهيلي مورد بي‌مهري قرار گرفته گلايه كرد و بعضي اظهارنظرها در مورد حضور زياد اين بازيگر در جشنواره امسال را نادرست دانست و گفت: «اجازه دهيم جوانان حضور داشته باشند. بسياري از كساني كه هر سال در جشنواره فيلم فجر جايزه مي‌گيرند، اداي بازيگري را درمي‌آورند و من به‌واسطه تخصصي كه در رشته بازيگري دارم، مي‌توانم اين موضوع را ثابت كنم. نمي‌گويم آنها بد هستند اما جاي گله است. به داوران و تصميم‌شان احترام مي‌گذارم؛ اما ساعد سهيلي يكي از بهترين بازيگران است.»

او همچنين از زيبايي موسيقي فيلم «ماهورا» كه ستار اوركي ساخته تمجيد كرد و افزود: «قطعا موسيقي فيلم «ماهورا» وابسته به تصوير است، بعدها نمي‌توانيم اين موسيقي را با سوت بزنيم برخلاف فيلم‌هايي كه موسيقي‌شان تمام مي‌شود با سوت مي‌توان آن موسيقي را زد.»

روح‌الله حجازي نيز بعد از دريافت ديپلم افتخار و صد ميليون ريال جايزه نقدي در سخناني از ساعد سهيلي دفاع كرد. مجري مراسم محمدرضا شهيدي فر هم در اين مراسم گفت كه ساعد سهيلي در اكثر فيلم‌هاي جشنواره حضور داشت. روح‌الله حجازي اين سخنان مجري را به صحبت‌هايي كه در طول جشنواره فيلم فجر به حضور بالاي ساعد سهيلي ارتباط داد و گلايه كرد كه باكيفيت بازي يك بازيگر اينگونه برخورد نكنيم. او همچنين گفت: «گلايه‌هاي خود را از جشنواره با دكتر داروغه‌زاده در ميان گذاشتم و از اين به بعد هم به او مي‌گويم. از همه مي‌خواهم كه در زمان اكران به ديده شدن فيلم‌هايي نظير «اتاق تاريك» كمك كنند. او همچنين اشاره كرد كه ما هم مي‌توانيم براي خارج مرزها - آن‌طرف - فيلم بسازيم يا به سمت فيلم‌هاي كمدي كشيده شويم اما اين كار را نمي‌كنيم و تلاش مي‌كنيم فيلم‌هايي با طرح موضوعات دغدغه‌مند و دربرگيرنده مشكلات بسازيم.»

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    12 0
    آنها که جایزه می گیرند چه گناهی دارند مشکل از کسانی است که بدون قابلیت در جای انتخاب کردن نشسته اند.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    14 4
    به خدا راست میگه .بازی سارا بهرامی و سحر دولتشاهی و ماهور الوند رو مقایسه کنید با فاطمه معتمد آریا، گلاب آدینه وسوسن تسلیمی اونوقت متوجه میشید کی بازیگره. تازه مهناز افشار کاندید بهترین بازیگر زن شده بود.خدا بهمون رحم کرد.
    • بی نام US ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      18 3
      اصلا کلا جایزه گرفتن در جشنواره فجر چه ارزشی برای مردم داره که اینقدر سرش دعوا است. الآن کی یادش هست که کدام بازیگر چند تا سیمرغ گرفته؟ ولی بازیگران خوب با بازیهای خوب و نقشهای به یاد ماندنی در ذهن مردم ماندگار میشن و هیچ وقت از یادها نمیرن. حتی اگر یک جایزه هم نبرده باشن.