البرز در معرض حوادث غیرمترقبه است/ لزوم همکاری نظام‌مهندسی

مهرنوشت: استاندار البرز با تأکید بر اینکه استان در معرض حوادث غیرمترقبه است، گفت: سازمان نظام‌مهندسی با دستگاه‌های اجرایی همکاری داشته باشد.

محمدعلی نجفی صبح شنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج که به‌صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، با اشاره به اینکه البرز از استان‌هایی در معرض حوادث غیرمترقبه است، اظهار کرد: از مسئولان سازمان مهندسی می‌خواهم با شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشد.

وی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی موجود در کشور و به‌تبع استان، تأکید کرد: خوشبختانه مسئولان اعم از کشوری و استانی به این حوزه توجه ویژه‌ای دارند.

استاندار البرز بابیان اینکه استان موردتوجه دولت قرار دارد، گفت: توجه دولت به البرز فرصت‌های توسعه را فراهم می‌کند.

نجفی با اشاره به اهمیت توسعه شهرستان فردیس، گفت: این شهرستان پرجمعیت با آسیب‌های فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کند این مهم به لزوم افزایش امکانات و بهبود ترافیک شهری تأکید دارد.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه ۳۹ پروژه به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب افتتاح می‌شود، گفت: پروژه قطار شهری کرج پس از سه سال دوباره آغاز بکار کرده است امیدواریم این پروژه مهم و سرنوشت‌ساز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری شود.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه تعامل شورا و شهرداری باعث توسعه شهر کرج می‌شود، گفت: مدیران شهری باید از مشورت شورا بهره‌مند شوند و برای پیشرفت استان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی پروژه‌های شهری، گفت: دولت در این زمینه مدیران شهری را حمایت خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =