نماینده مجلس: وزارت بهداشت با ایجاد ۲ پایگاه اورژانس در شهرستان بروجن موافقت کرد

ایرنا نوشت: نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی با ایجاد دو پایگاه جدید اورژانس 115در این شهرستان موافقت کرد.

خدیجه ربیعی فرادنبه  افزود: با رایزنی های صورت گرفته با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر کولیوند رئیس اورژانس با ایجاد دو پایگاه فوریت های پزشکی 115 در منطقه چغاخور و فرادنبه موافقت کردند.

وی گفت: بررسی های میدانی گویای این مساله است که نقاط مختلف شهرستان از جمله منطقه چغاخور، فرادنبه، امام قیس و نقنه به ایجاد پایگاه های اورژانس 115 نیاز ضروری دارند.

ربیعی گفت: از این رو با رایزنی های صورت گرفته اینجانب با مسوولان وزارت بهداشت، ایجاد دو پایگاه تاکنون قطعی شده است که باید در این زمینه از مسوولان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن برای تحقق این امر مهم قدردانی کرد.

به گفته وی، شهرستان بروجن به دلیل قرار گرفتن در محور ترانزیت مرکز ایران به جنوب یکی از شهرستانهای پرتردد است و نیازمند حمایت جدی مسوولان در حوزه های مختلف است.

وی گفت: بخشی از سوانح جاده ای استان در محورهای بروجن اتفاق می افتاد به همین دلیل ایجاد پایگاه های اورژانس در نقاط مختلف این استان ضروری بود، که این مساله به جدیت دنبال شد.

گفتنی است، پیشتر مدیرکل پزشکی قانونی اعلام کرده بود، امسال 170 مورد فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در سطح جاده های استان به پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ارجاع داده شد که از این تعداد 53 تن زن و 117 نفر مرد بودند.

بخشی از تصادفات جاده ای چهارمحال و بختیاری در محورهای بروجن به لردگان اتفاق می افتد.

شهرستان بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =