جمعه 26 مرداد 1397
یکشنبه 6 اسفند 1396 - 08:10:00 چاپ

تمجید از سریال دایی جان ناپلئون در شبکه ۴

فرهنگ > تلویزیون - کیهان نوشت: پنج شنبه و جمعه گذشته، برنامه سینما چهار سیما به بهانه نمایش یک فیلم، از سریال استعماری تولید شده در تلویزیون طاغوت تعریف و تمجید کرد!

در برنامه سینما چهار، پس از نمایش فیلم «ای ایران» ساخته ناصر تقوایی، متنی به‌شدت ضعیف و غیرکارشناسی خوانده شد که در قالب آن سریال دایی جان ناپلئون هدف تعریف و تمجید قرار گرفت.

این سریال که تاکنون چندین بار از شبکه بهایی «من و تو» نیز به نمایش درآمده، بر اساس کتابی به همین نام پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده و در کل، وجه استعماری و استکباری انگلیس و جنایات لندن‌نشینان را تنها یک توهم توصیف می‌کند!

 

45302

8 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 6 اسفند 1396 - 09:00:47
    پاسخ
    3 10

    سریال دایی جان ناپِلئون را باید به زباله دانی انداخت

  • بی نام
    یکشنبه 6 اسفند 1396 - 09:55:38
    پاسخ
    9 2

    حتما فیلم قلاده های طلا و اخراجی های 3 خوب بوده

  • بی نام
    یکشنبه 6 اسفند 1396 - 10:07:27
    پاسخ
    6 1

    وای........... وای ......... وای بر ما........ چه فاجعه ای.......... وا مصیبتا........ وا اسفا..............همه از این غم بمیریم رواست..........

  • بی نام
    یکشنبه 6 اسفند 1396 - 10:41:40
    پاسخ
    7 3

    "در کل، وجه استعماری و استکباری انگلیس و جنایات لندن‌نشینان را تنها یک توهم توصیف می‌کند" خیلی خندیدم ؛ خودش می تونست توی قسمت طنز قرار بگیره

  • محمدرضا
    یکشنبه 6 اسفند 1396 - 11:25:41
    پاسخ
    5 3

    وجه استعماری و استکباری انگلیس و جنایات لندن‌نشینان را تنها یک توهم توصیف می‌کند نه توهم نیست. بهانه است برای بدبخت کردن مردم خودمون.

  • بی نام
    یکشنبه 6 اسفند 1396 - 11:51:23
    پاسخ
    9 3

    واقعاً دایی جان ناپلون خیلی خوش سااخت و زیباست

  • پیمان
    یکشنبه 6 اسفند 1396 - 18:31:44
    پاسخ
    9 2

    عمرا دیگه توی تلویزیون ایران سریالی با این ظرافت و این خوش ساختی ساخته بشه. این سریال جزو شاهکارهای تلویزیون ایران محسوب میشه.

  • بی نام
    دوشنبه 7 اسفند 1396 - 08:52:21
    پاسخ
    3 0

    تحلیل کیهان از اینکه " کار کار انگلیسیهاستجمله مشهور سریال دائی جان ناپلئون" یک طنزه ، خودش طنزه. کیهان دقیقا سریال رو 180 درجه وارونه تفسیر میکنه. اتفاقا سریال در مذمت انگلیسیهاست. اتفاقا با زبان طنز، انگلیس به سخره گرفته میشه. این مسخره کردن برای شما مسخره س یا سریال رو ندیده تشریف بردی قاضی؟ فکرش رو بکنید کیهان رو بذارن فیلم تحلیل کنه خسته نباشی اخوی. شما بهتره بری شخصیتهای سیاسی رو تحلیل کنی که اون هم هر 4 سال تحلیلت روشن عوض میشه. خسته نباشی با اینهمه نبوغ که باد از هر طرف بیاد گرفتارشی

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700