نامه نیوز نوشت:ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا می گوید: احمدی نژاد در پی ارتقاء جایگاه و پایگاه خود در بین رجال سیاسی ومردم وهمچنین القاء اینکه سرامد دیگرمسئولان پیشین وپسین است که به اعتقاد من او نیاز به یک معاینه بالینی از سوی متخصیصین مغز و اعصاب و روان دارد.

ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا رفتار احمدی نژاد را نشات گرفته از خودشیفتگی و توهم او می داند و معتقد است که نیاز به معانیه پزشکی توسط متخصصین اعصاب و روان دارد.

بخشی از این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

محمود احمدی نژاد در ماه های گذشته به شدت رادیکال شده و مواضع تندی اتخاذ می کند. برخی از اقدامات او مثل نامه نوشتن خطاب به رهبری نیز نشان می دهد که جایگاه خاصی برای خود قائل است. به نظر شما این اعتماد به نفس ناشی از چیست؟
به نظر من احمدی نژاد دچار نوعی خودشیفتگی شده است و با اقداماتی همچون نوشتن نامه به رهبری در پی نشان دادن جایگاه والایی است که نشات گرفته از یک توهم وخودبزرگ بینی از ناحیه اوست.البته نفس نوشتن نامه حتی به عالی رتبه ترین مقام چیز بدی نیست اما هدفی را که نگارنده تعقیب می کند مهم است که او در پی ارتقاء جایگاه و پایگاه خود در بین رجال سیاسی و مردم است وهمچنین القاء اینکه سرامد دیگر مسئولان پیشین و پسین است که به اعتقاد من او نیاز به یک معاینه بالینی از سوی متخصیصین مغز و اعصاب و روان دارد.

به نظر شما بهترین شیوه برخورد احزاب ، جریان های سیاسی و رسانه ها با او چیست؟ سکوت و بایکوت خبری یا ایستادگی و مواجه مقتدرانه؟
بهترین شیوه مواجه با او عدم توجه از ناحیه احزاب و گروه های سیاسی است. به اعتقاد من همین مقدار مصاحبه نیز در مورد آن ضرورتی نداشت.

سوالی که ذهن جامعه را به خود مشغول کرده این است که چرا مجموعه حاکمیت در مقابل احمدی نژاد سکوت کرده و این مدارا تا کی ادامه دارد؟
این سوالی است که باید از مسئولین و مراجع دی ربط پرسش شود و آن ها نیز باید پاسخگو باشند. حتما لازم است که به این سوال مردمی که به شکل های مختلف با آن مواجه هستیم؛ پاسخ داده شود. مسئولین در راستای انتظار و توقع مردم باید پاسخ دهند که علت این مسامحه چیست و تا کی ادامه دارد.

رئیس دولت نهم و دهم با این رویه چقدر قادر به تاثیرگذاری بر افکار عمومی است؟ او می تواند یک بار دیگر از خود چهره محبوبی ارائه کند؟
فکر می کنم بیش از آن که موفق به جذب هواداران باشد، حلقه هواداران و بدنه رای پیشین خود را از دست خواهد داد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    38 1
    تا دیروز که عزیز دلتون بود ؟
    • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
      0 0
      اگه مشکل روانی داشته باشه تبرئه میشه اینم خودش یکنوع دفاعیه
  • من AU ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    35 1
    از اونجایی که شما ها هم حامی ایشون بودین لطفا خودتون هم باهاش برین
  • م ر GB ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    37 3
    احمدی نژاد عوض نشده بلکه از همان اول هم متوهم و خودشیفته بود و این شما هستید که با تحمیل او به ملت نیاز به درمان و محاکمه دارید