برقراری پروازهای شیراز - مسقط از امروز با «سلام ایر»

«خبرجنوب» نوشت: مدیرعامل نمایندگی فروش شرکت هواپیمایی سلام ایر در ایران از برقراری پروازهای این شرکت عمانی در مسیر شیراز-مسقط خبر داد.

سپیده محمدی تجری گفت: طی مراسمی که امروز در فرودگاه بین المللی شیراز برگزار خواهد شد؛ نخستین پرواز مسقط به شیراز برقرار میشود.
به گفته وی، از این پس پروازهای این شرکت با هواپیمای ایرباس320 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برقرار میشود.
محمدی تجری افزود: در حال حاضر شرکت هواپیمایی سلام ایر از مسقط به شیراز پروازهای مستقیم خود را برقرار کرده است و از برنامه های آتی این شرکت، راه اندازی خطوط هوایی مستقیم مسقط به مقاصد تهران و مشهد است.
وی با بیان این که افزایش ناوگان حمل و نقل هوایی و مسیرهای پروازی در دستور کار این شرکت است اضافه کرد: ساعت پروازی مناسب با حداقل زمان تاخیر، افزایش ناوگان جدید و مطمئن، تنوع نرخهای پروازی با ارایه نرخهای مناسب و ارزان قیمت، امکان انتخاب غذا در پروازها در مسیر و قبل از پرواز، امکان انتخاب صندلی در هنگام خرید بلیت، همچنین راحتی سفر با رعایت فاصله مناسب بین صندلیها از ویژگیهای مهم این شرکت هواپیمایی در ارایه خدمات به مسافران محسوب میشود.
مدیرعامل نمایندگی فروش شرکت هواپیمایی سلام ایر در ایران در ادامه در خصوص انتخاب شهر شیراز به عنوان نخستین مقصد هوایی این شرکت افزود: شیراز به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران از تعدد و تنوع جاذبههای گردشگری فراوان برخوردار است و از دیرباز به عنوان یکی از مقصدهای مهم گردشگری دنیا به شمار میرود که با توجه به تحولات و سرمایهگذاریهای اخیر در حوزه سلامت این شهر به یکی از مهمترین مراکز سلامت در منطقه تبدیل شده است.
وی ادامه داد: با توجه به مراکز درمانی و خدماتی متنوع با کاربری پزشکی مجرب و زبردست در شیراز امکان دسترسی گسترده به حوزه سلامت برای همسایگان ایران به ویژه مردم کشور عمان در این شهر توریستی فراهم است از این رو خط هوایی شیراز- مسقط میتواند نقطه عطفی در توسعه گردشگری سلامت و همچنین تحولات گردشگری دو منطقه باشد.
محمدی تجری همچنین از آمادگی شرکت هواپیمایی سلام ایر در ارایه خدمات و همکاری در بخش گردشگری، تجارت و توریست سلامت را دارد.
بنا بر این گزارش چندی قبل «محمد احمد» مدیرعامل شرکت سلام ایر در خصوص برقراری این پروازها گفت: شیراز به رغم افزایش محبوبیتش به عنوان یک مقصد درمانی و گردشگری، سالها فاقد پروازهای مستقیم از مسقط بوده است و در پاسخ به تقاضاهای موجود، ما برقراری پرواز به این شهر را در اولویت برنامههای سال 2018 شرکت قرار دادیم و اطمینان داریم که میهمانان ما از قیمتهای پایین و زمان مناسب این پروازها لذت خواهند برد.
این شرکت همچنین قصد دارد پروازهایی را به مقصد شهرهای تهران و مشهد و همچنین شهرهای دیگر آسیا راه اندازی نماید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =