بیانیه اسنپ درباره کمپین «همه با هم برای زلزله‌زدگان»

اهدای ۲۰سازه ضدزلزله به خانواده‌ زنان سرپرست خانوار و توان‌یابان در ثلاث باباجانی

۲۱ آبان ۱۳۹۶ قلب‌ همه ایران از غم زلزله‌ کرمانشاه به درد آمد. یک روز پس از  این حادثه دلخراش، کاربران اسنپ را به همدلی و همیاری با آسیب‌دیدگان زلزله در کمپین «همه با هم برای زلزلهزدگان» دعوت کردیم. از آن روز گزینه «کمک به زلزله‌زدگان» در راستای مسئولیت اجتماعی خانواده اسنپ در بخش پرداخت آنلاین اپلیکیشن فعال شد، تا شما بتوانید در صورت تمایل ۱۰درصد از هزینه هر سفر خود را به زلزله‌زدگان اهدا کنید. امروز وظیفه خود می‌دانیم تا گزارشی از مبالغ جمع‌آوری‌شده و چگونگی اختصاص آن به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه خدمتتان ارائه دهیم.

مبالغ اهدایی کاربران اسنپ صرف پروژه‌ای به نام «۲۰ستون» خواهد شد. این پروژه با همت موسسه نیکوکاری مهربانه راه‌اندازی شده است و خانواده میلیونی اسنپ به عنوان تنها حامی «۲۰ستون» در کنار این موسسه همراه مردم کرمانشاه خواهد بود. در این پروژه کاربران اسنپ و مهربانه ۲۰سازه ضدزلزله را به خانواده‌ زنان سرپرست خانوار و توان‌یابان منطقه ثلاث باباجانی اهدا می‌کنند.

اسنپ به عنوان تنها حامی «۲۰ستون»، مبلغ ۸۰میلیون از ۲۰۰میلیون تومان مورد نیاز برای اجرای این پروژه را پرداخت می‌کند. این مبلغ ماحصل ۱۰درصد هزینه سفرهای کاربران اسنپ به‌علاوه اهدایی کلیه کارکنان این شرکت است.

از امروز گزینه «کمک به زلزله‌زدگان» غیرفعال خواهد شد و می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت مهربانه در جریان اجرای پروژه «۲۰ستون» قرار بگیرد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758794