استاندار چهارمحال وبختیاری گفت : مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک های استان مراقب باشند که یک فرد برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی از منابع مختلف بیش از یک بار به بانک معرفی نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ،اقبال عباسی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: هر فرد باید تنها یک مرتبه برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها معرفی شود تا تمامی متقاضیان بتوانند از این تسهیلات بهره ببرند.

وی افزود: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری لیست افراد معرفی شده از شهرستان های 9 گانه استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی را به فرمانداران اعلام کنند.

عباسی تصریح کرد: روند ارائه و پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر چهارمحال و بختیاری در نشستی با دبیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظارت سازمان برنامه و بودجه و مسئولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری از فردا بررسی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از مجموع 225 میلیارد ریال سهمیه استان در تسهیلات مشاغل خانگی، 82 میلیارد ریال در اختیار بانک ملی، 73 میلیارد ریال در اختیار بانک صادرات و 70 میلیارد ریال در اختیار بانک ملت قرار دارد.

حفیظ الله فاضلی اضافه کرد: از این مجموع تاکنون 84 میلیارد و 570 میلیون ریال از سوی بانک های عامل مشخص در چهارمحال و بختیاری به متقاضیان واجد شرایط استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جذب سریع تر تسهیلات اشتغالزایی سهمیه استان باید مورد توجه جدی مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط و مدیران عامل بانک ها باشد.

حبیب الله وفایی اظهار کرد: نظارت بر نحوه استفاده درست از تسهیلات اشتغالزایی بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری و مدیریت صحیح بر منابع اعتباری از مهمترین اولویت های مسئولان استان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =