۰ نفر
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۸
شرح یک تصویر/ بساط ممنوع!

بازار در حالی رنگ و بوی نوروزی به خود می گیرد که کم کم بسیاری از دستفروشان برای بساط کردن در میادین و خیابان های پررفت و آمد آماده می شوند.

به گزارش خبرآنلاین اما امسال در حاشیه بسیاری از بازارها و میادین اصلی شهر که به نوعی مرکز فعالیت این دستفروشان محسوب می شوند، تدابیری برای پیشگیری از این وضعیت اندیشیده شده است. 

 اگر سری به تجریش بزنید، در حاشیه پیاده روها و گذرگاه های منتهی به این بازار سنتی با تابلوهای متعددی روبرو می شوید که صراحتا دستفروشان را از بساط کردن در این مناطق بازداشته است. 

 مغازه داران در این باره می گویند: هر سال بخش مهمی از فروش شب عید نصیب دستفروشانی می شود که نه مالیات می دهند و نه عوارض و نه هزینه های فراوان ملک اعم از خرید و اجاره را متحمل می شوند از این رو بر آن شدیم مانع از فعالیت آنها در این مناطق شویم. 

به گفته آنها بهتر است دستفروشان در مناطق خاصی مانند بازارچه های محلی و ... ساماندهی شوند که مانع از کسب و کار شب عید نشوند. این تصویر گویای اتفاقاتی است که در حاشیه بازار رخ می دهد. 

 

 

35223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم RO ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    4 0
    در عوض پایانه آزادی و چهار راه ولیعصر و مترو تئاتر شهر جای عبور برای عابر پیاده باقی نذاشتن. کی گفته اینها عوارض و... نمیدن. همیشه پای شهرداری در میان است.
  • بی نام US ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    3 5
    البته مردم مغازه هایی را که این نوشته ها را می زنند را تحریم می کنند