سه شنبه 30 مرداد 1397
شنبه 12 اسفند 1396 - 14:59:09 چاپ
براي پنجمين سال متوالي؛

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل رسید

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - ایرانسل برای پنجمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، بر اساس ارزيابي‌هاي سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليد کنندگان براي پنجمين سال متوالي ايرانسل رضايت‌مندي بيش از 90 درصد مشترکان را به دست آورده و تنديس و گواهينامه ملي رعايت حقوق مصرف کنندگان را دريافت کرده است.

از شرايط دريافت گواهينامه رعايت حقوق مصرف‌کنندگان مي‌توان به مواردي چون کسب امتيازهاي شاخص‌هاي ارزيابي و سنجش واحدهاي توليدي، رضايت‌مندي مشتريان، شاخص‌هاي مربوط به کيفيت کالا و خدمات، رعايت قيمت‌ها، توزيع و خدمات پس از فروش اشاره کرد. همچنين از شرايط دريافت تنديس ملي رعايت حقوق مصرف کنندگان نيز مي‌توان به کسب امتيازهايي نظير امتياز شاخص‌هاي ارزيابي و سنجش واحدهاي توليدي، دريافت گواهينامه حداقل در 2 سال متوالي يا 3 سال غيرمتوالي، کسب حداقل 90 امتياز در مجموع امتيازهاي اعطاي گواهينامه و وجود گسترده توزيع کالا يا خدمات و نمايندگي در حداقل 20 استان کشور اعلام شده است.

براي دريافت اين تنديس و گواهينامه بيش از  800  شرکت مورد ارزيابي قرار گرفته‌اند.

هفدهمين دوره اعطاي گواهينامه و تنديس رعايت حقوق مصرف کنندگان به همت انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان و با پشتيباني سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز، سه شنبه 9 اسفندماه 96 در مرکز همايش‌هاي بين المللي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

اين تنديس بر اساس مفاد آيين‌نامه اعطاي گواهينامه و تنديس‌هاي ملي رعايت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسي و ارزيابي عملکرد ايرانسل و به استناد مصوبه شوراي سياست‌گذاري مستقر در سازمان حمايت از مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان، توسط وزير صنعت، معدن و تجارت، نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي و رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان به ايرانسل اعطا شده است.

2121

کلید واژه‌ها : ایرانسل -
پربیننده‌ترین
آخرین مطالب