معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از برخورد با ادارات بدهکار به تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، گودرز امیری در جلسه کارگروه اقتصادی استان ضمن تاکید بر بررسی و تائید اهلیت مالی و فنی سرمایه گذاران متقاضی جهت سرمایه‌گذاری در استان خواستار دقت مدیران دستگاه‌های مرتبط جهت تحقق این موضوع شد و در ادامه اظهار داشت: بعضی از کارخانجات و واحدهای صنعتی به علت پاره‌ای از مشکلات مالی به تامین اجتماعی بدهکار هستند.

وی اضافه کرد: این مشکل به شدت در حال سرایت به بعضی از دستگاه‌های اجرایی است و تاکنون ۹۰ درصد ادارات دولتی به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند.

امیری با بیان اینکه انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی، پیگیری و نظارت جدی بر این موضوع داشته باشند، گفت: در صورت مشاهده این مشکل با مدیران برخورد جدی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان خاطرنشان کرد: مدیرانی که مشکل پرداخت طالبات کارکنان و کارگران خود را دارند باید مشکل خود را در ارگان حل کنند و این موضوع به حاشیه دیگری کشیده نشود؛ در صورت مشاهده چنین مشکلاتی مدیر دستگاه باید پاسخگو باشد.

وی به لزوم آموزش‌های لازم و تخصصی به کارگران در کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: همچنین مدیر قبل از پرداخت حقوق پرسنل باید کسورات قانونی را کنار بگذارد و چنانچه احساس می‌کند توان مدیریت ندارد باید از مسئولیت خود کناره‌گیری کند.

وی به حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران تاکید کرد و افزود: در مقابل عملکرد بعضی مدیران باید از این واحدها حمایت کرد.

امیری با بیان اینکه باید تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری باشیم و قدم موثری در این راستا برداریم، ادامه داد: باید به دنبال راهکاری برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم نه اینکه مشکلی به آنها اضافه کنیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =