جلسه هم‌اندیشی اعضای شوراهای شهرهای خراسان جنوبی با شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهردار لاهیجان در این دیدار ضمن خوش‌آمد گویی به اعضای شورای شهرهای استان خراسان جنوبی گفت: لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور است که سالانه میزبان بیش از شش میلیون مسافر و گردشگر می‌باشد.

مسعود کاظمی افزود: لاهیجان شهر فرهیختگان و دانشمندان مطرحی می‌باشد که در طول تاریخ از این شهر موفق شده‌اند در سطح منطقه و کشور بدرخشند.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان با همکاری و همدلی برای توسعه روزافزون این شهر گام برمی‌دارند.

فرداد جنابی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز اظهار کرد: حضور اعضای شورای اسلامی شهرهای خراسان جنوبی می‌تواند باعث تبادل فرهنگ و تجربه شود.

وی افزود: امیدواریم با تبادل تجربه شهرهای مختلف شاهد توسعه روزافزون شهرهای کشور باشیم .سخنگوی شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: لاهیجان شهری باسابقه فرهنگی و تاریخی دیرینه است.

جوار نجار تمیزکار افزود: اصل مشورت لازمه زندگی ماست و بزرگان دین ما با این اصل مشورت و نظارت به انجام رسالت خود می‌پرداختند که امیدوارم با رعایت همین اصل رضایت مردم را برآورده کنیم.

در ادامه اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار سخت‌کوش و پرتلاش لاهیجان و اعضای شورای اسلامی شهر به معرفی شهر خود پرداختند و هم‌اندیشی در خصوص مسائل شهری و تبادلات اقتصادی و صنفی انجام شد.

 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =