غول‌های خودروساز برای نمایشگاه ژنو چه خودروهایی عرضه می‌کنند؟

هشتادو هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو در حالی هفته جاری در سوییس برگزار می شود که نخستین نمایشگاه بزرگ خودروسازان در سال 2018 است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان بی سی،برخی از خودروهایی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت،به شرح زیر است:

فراری 488 پیسا

گفته می شود فراری جدید پیسا قدرتمند ترین موتور از نوع V8 است.حداکثر سرعت این خودرو 211 مایل در ساعت(معادل 339  کیلومتر بر ساعت) است. فراری جدید 710 اسب بخار قدرت دارد و اگرچه قیمت آن تایید نشده اما گفته می شود حدود 250 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

جگوار مدل I-Pace

جگوار در تلاش است تا جایگزین تسلا که به عنوان خودروی لوکس معرفی شده، قرار بگیرد. خودروی بدون آلودگی با قابلیت 5 سرنشین و سرعتی در حدود 479 کیلومتر بر ساعت از ویژگی های آن است.شرکت تولیدکننده می گوید،این خودرو می تواند در عرض 4.5 ثانیه به 96.5 کیلومتر در ساعت برسد.

PAL-V هلندی

شرکت هلندی PAL-V فروش خودروهای سه منظوهر خود را با عنوان لیبرتی با قیمت 600 هزار دلار برای اولین بار توسط پایونیر در ژنو آغاز می کند.البته مدل ارزان ترآن که قیمتی حدود 400 هزار دلار دارد،در راه است.برای استفاده از این خودروها شما نیاز به مجوز خلبانی دارید و البته شما نمی توانید در اتوبان از آن استفاده کنید.

لکسوس UX

شرکت لکسوس اعلام کرده که خودروهای جدید خود را در نمایشگاه خودروی ژنو در 8 مارس به نمایش خواهد گذاشت.سازنده این خودروها اعلام کرده که مدل جدید آن هاچ بک بوده و رقیب خودروهای BMW X1 و Audi Q3 خواهد بود.

 

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    0 0
    سایپا هم کوییک و ایران خودرو هم دنا پلاس توربو رو باید می برد. مگر اولین و دومین خودروساز بزرگ خاورمیانه و جز پانزده خودرو ساز بزرگ دنیا نیستند؟ جمع کنید لگن سازیتون رو که باعث شرم و خجالت همه ما شدن.