در روز سه شنبه 15 اسفند، مهم‌ترین خبر به سخنان تهدید آمیز علیه روحانی در مجلس اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره پیش‌‌‌بینی قیمت مسکن در سال 97 و نهایی شدن تسهیلات سربازی پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، تهدید روحانی در مجلس پر بازدید شد. عکسی از حضور شمخانی در مترو بدون محافظ هم توجه کاربران را به خود جلب کرد. برنامه چراغ خاموش برای رئیسی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصاد، آخرین پیش‌بینی از قیمت مسکن در سال 97 مخاطبان زیادی پیدا کرد. از بین نرفتن تمام تخفیف بیمه پس از تصادف هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت. خبری هم درباره طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با عنوان مواخذه برای جبران اشتباهات دیگران نیز توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، اظهارنظر بازیگر شهرزاد درباره لیلا حاتمی با واکنش کاربران مواجه شد. ابتلای بازیگر سرشناس هالیوود به بیماری نادر هم پربازدید شد. اشتباه آفرین عبیسی و حاشیه‌های فضای مجازی نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه،  ۵۰۰ استاد دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه تعدیل پربازدید شد.در ادامه، نهایی شدن تسهیلات جدید سربازی مورد توجه مشمولان قرار گرفت. ماجرای صدور مدرک جعلی در دانشگاه تهران هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل، وخامت حال جاسوس دوجانبه روس پربازدید شد. در ادامه، یاوه‌گویی نتانیاهو علیه ایران در دیدار با ترامپ کلیک زیادی خورد. همچنین خبر رسید که سعودی‌ها بالاخره مالک دو جزیره تیران و صنافیر شدند.

در سرویس ورزش، تصویری از هدیه لاکچری و ویژه امیر قطر به طارمی کلیک خورد. قرارداد ۹۰ میلیونی سال ۷۹ هاشمی‌نسب با استقلال الان چقدر می‌ا‌رزد؟ مورد توجه قرار گرفت. حرف مهمی که برانکو به پرسپولیسی‌ها زد هم پربازدید شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، سوال جالب رئیس فیفا درحال کلنگ‌زنی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =