ایرانسل استفاده از راه‌هکارهای متنوع و نوین دیجیتال جهت اطلاع از صورت‌حساب‌های خطوط دائمی را به‌جای دریافت قبض‌های کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیشنهاد استفاده از شیوه‌های دیجیتال دریافت صورت‌حساب‌های مشترکان با هدف حفاظت از محیط‌ زیست و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که ایرانسل همواره به آن پایبند بوده، ارائه شده است، از این رو ایرانسل پیشنهاد کرده است که مشترکان خطوط دائمی با پیوستن به کمپین عدم استفاده از صورت‎‌حساب‌های کاغذی از راهکارهای متنوع و نوین دیجیتال بهره بگیرند و از این طریق سهمی در جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان داشته باشند.

Replacing-e-bill-with-physical-bill

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این نیز برای دریافت صورت‌حساب‌های خلاصه یا کامل مشترکان خود مسیرهای جایگزین استفاده از نرم افزار کاربردی و نسخه وب «ایرانسل من»، پست الکترونیکی و پیامک را معرفی کرده است. همچنین مشترکان خطوط دائمی می‌توانند با وارد کردن کد دستوری  #2*1*555* از میزان بدهی خود مطلع شوند.

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پیش از این نسخه‌ کاغذی صورت‌حساب‌ خود را دریافت می‌کردند می‌توانند با مراجعه به نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» دریافت صورت‌حساب کاغذی را لغو و یا با ارسال عدد 1 به 2465 انصراف خود را از دریافت صورت‌حساب‌کاغذی اعلام کنند.

مشترکان خطوط دائمی ایرانسل با مشارکت در این طرح علاوه بر جلوگیری از مصرف کاغذ و قطع بی‌رویه درختان از 2 گیگا بایت اینترنت با ترافیک رایگان یک ماهه بهره‌مند خواهند شد.

ایرانسل در راستای کسب رضایت مشترکان دائمی خود پیش از این در تیرماه سال جاری تعرفه مکالمه سیم کارت‌های دائمی خود به‌ازای هر دقیقه 333 ریال کاهش داده بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760828

برچسب‌ها