۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
جشنواره خوارزمی فرصتی برای استعداد یابی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: جشنواره خوارزمی فرصتی برای استعداد یابی و پی بردن دانش آموزان به خلاقیت و توانمندی خودشان است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حبیب الله خجسته پور در جشنواره نوجوان خوارزمی با محور ادبیات فارسی با اشاره به اینکه در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم و همچنین ایامی که به نام روز زن و روز مادر نامگذاری شده است، اظهار داشت: این مناسبت را به همه سروران خاصه مادران و بانوان عزیز تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به افتخاراتی که آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد به عنوان یکی از مناطق سرآمد در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و آموزشی استان کسب کرده است، افزود: این جشنواره ها برای استعداد یابی و همچنین برای نوجوانان عزیز و دانش آموزان گرانقدر که پی به خلاقیت و توانمندی خودشان ببرند، فرصتی خوب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه ناحیه یک خرم آباد در جشنواره های قبلی در سطح کشور خوش درخشیده است، و با امیدواری که امسال و سال های آتی همچنان این افتخار را نصیب استان کنند، بیان داشت: به بخش زبان ادبیات فارسی باید توجه بیشتری کرد چرا که ما نباید علم را صرفا در علوم پایه مشاهده کنیم.

خجسته پور با تاکید بر اینکه علوم انسانی و خاصه ادبیات فارسی بعنوان یک رشته ای که می تواند در پیشبرد فرهنگ و تمدن ایران کهن زمین نقش آفرین باشد تصریح کرد: کشور ما در این زمینه پیشینه کهن وغنی دارد و قطعا دانش آموزان لرستانی خاصه این شهرستان می توانند برگهای زرینی بر ادبیات غنی و زیبای کشور عزیزمان اضافه کنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =