یک شرکت لیزینگ خودرو با قول تحویل فوری و شرایط فروش ویژه و حتی بهتر از کارخانه مبالغ قابل توجهی را از مشتریان خود دریافت می‌کند و پس از مدتی نه تنها خبری از خودرو نیست که مشریان در بازپس‌گیری مبلغ پرداختی خود نیز ناتوان هستند.

این تصاویر توسط یکی از مشتریان این شرکت برای خبرآنلاین ارسال شده است.

 

 

این فرد که در 21 بهمن ماه برای خرید خودرو در این شرکت ثبت نام کرده است می‌گوید: پس از ثبت نام از من خواستند تا به سرعت مدارکم را برای ایشان ببرم و فرمی را که برایم ارسال می کنند پر کرده و تحویل دهم، اما خبری از ارسال فرم نشد!

پس از مدتی و به دلیل پاسخ های ضد و نقیض مسئولان این شرکت و در تاریخ 3 اسفندماه تصمیم به فسخ قرار داد گرفتم، اما برگه ای را برای امضا پیش روی من گذاشتند که فقط شرایط آن ها در آن لحاظ شده بود نه مفاد قرارداد اولیه! و در نتیجه اعتراض من پاسخ دادند: «اگر نمی‌خواهید بدوید تا پولتان را بگیرید!»

این شخص مالباخته که نزدیک به 70 میلیون تومان از سرمایه خود را به این شرکت سپرده گفت: هنگام مراجعه به شرکت متوجه شدم که افرادی هستند که مدت هاست برای گرفتن پول های خود تلاش می کنند اما موفق به این کار نشده اند و این شرکت همچنان با تبلیغات پر زرق و برق به فعالیت خود ادامه می دهد. لذا علیرغم تهدیدات کارکنان شرکت با تلفن همراهم از تعدادی از مشتریان فیلم گرفتم تا بتوانم با انتشار آن از ادامه این فرایند و ضرر مردم جلوگیری کنم.


6161

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم ح A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    2 0
    متاسفانه این مدل برخوردها در کشور داره عادی میشه و بهترین راه جلوگیری از این مسائل رسانه ها هستن. ممنون از شما