۰ نفر
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴
اعتراف به قتل تکان دهنده دو خواهر

«خبرجنوب» نوشت: پرونده مرگ مرموز دو زن که اواخر سال 94 اجسادشان در جاده صدرا پیدا شده بود، وارد مرحله تازه ای شد.

دو برادر وقتی نقشه قتل خواهرانشان را کشیدند، تصمیم گرفتند آنها را در بیابان های اطراف شیراز دفن کنند اما پس از گذشت چند ماه راز این جنایت فاش شد.در آخرین روز سال 94 گزارش کشف جسد دو زن در جاده صدرا در اختيار بازپرس ويژه قتل قرار گرفت. محل حادثه بیابان های اطراف صدرا بود كه در آنجا اجساد دو زن که دفن شده بودند نیز پیدا شد. به دنبال اعلام این موضوع تيمي از كارآگاهان جنايي راهي محل جنايت شدند و بررسيهاي تخصصي براي كشف راز قتل دو زن جوان شروع شد. تحقيقات نشان ميداد كه هر دو زن با هم خواهر هستند و این جنایت در خانه ای رخ داده است. كارآگاهان كه احتمال ميدادند جنايت از سوي فردي آشنا و با انگيزه انتقامجويي رخ داده باشد به تحقيق از آشنايان قربانيان پرداختند. اما هیچگونه سرنخی از این جنایت به دست نیاوردند. در حالی که تحقیقات برای افشای راز این جنایت ادامه داشت کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که این دو زن جوان خفه و پس از آن اجسادشان به خارج از شهر منتقل شده و قاتل یا قاتلان اجساد را در بيابان دفن کرده اند.
با توجه به قتل مرموز این دو خواهر تحقیقات ماموران روی این موضوع متمرکز شد. تا اینکه پس از گذشت نزدیك به هشت ماه از وقوع این جنایت ماموران توانستند به سرنخ هایی دست یابند که نشان می داد اعضای خانواده آنها در این جنایت نقش دارند از این رو تمامی فرضیه ها در این رابطه مطرح شد تا اینکه ماموران احتمال دادند که دو برادر این دو قربانی در جنایت دخالت داشته اند. در نهایت کارآگاهان پازل این جنایت را کنار هم چیده و با جمع آوری دلایل و مدارکی مبنی بر دست داشتن دو برادر در جنایت، رفتار آنها را زیر نظر گرفته و با تکمیل تحقیقات هر دو را دستگیر کردند.
دو مرد جوان در همان بازجوييهاي اوليه به قتل خواهرشان اعتراف كردند.
یکی از آنها گفت: از مدتي قبل با دو خواهرم دچار اختلاف شدیم. اين اختلافات آنقدر شديد شد كه از هر دو خواهرم كينه به دل گرفتیم و نقشه انتقامجويي كشيدیم. آنها با رفتارهایشان باعث شده بودند که آبروی ما جلوی بستگانمان برود. از نظر اخلاقی مشکلاتی داشتند. روز حادثه با همدستی برادرم هر دو را خفه کرده و پس از آن سوار خودرو کردیم.
وی ادامه داد: زمانی که به منطقه خلوتی رسیدیم جسد را از داخل ماشين بيرون كشيده و هر دو را دفن کردیم. پس از اعترافات متهمان براي آنها قرار بازداشت صادر شد با اعتراف متهمان به قتل و جنایت، پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =