در روز جمعه ۱۸ اسفند، حمله به سفارت ایران در لندن بازدید زیادی داشت. خبرهایی هم درباره شغل تازه اوباما و همسرش و عکس تازه پسر گوچی پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، گزارشی از روزی که دولت موقت حامی حجاب اجباری بود و آیت الله طالقانی نه! پر بازدید شد. همچنین عکس‌هایی حضور فرزندان رهبری در مراسم ازدواج پسر سیدهادی خامنه‌ای یکی دیگر از پربازدیدهای این سرویس بود. الگو دانستن سوفیا لورن در جامعه امروز از سوی امام جمعه مشهد نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، گفت‌وگو با مجید شاکری، کارشناس اقتصادی که تغییر نقشه ارزی را راه مقابله با گرانی ارز دانسته است، مخاطبان زیادی پیدا کرد. نرخ رهن و اجاره آپارتمان های ۵۰ متری در تهران نیز کلیک زیادی خورد. گزارشی درباره هزینه پذیرایی از میهمانان نوروزی هم توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، تهدید کتایون ریاحی به شکایت از تلویزیون و برنامه «دورهمی» مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. بسیاری نیز خواستند بدانند شغل تازه اوباما و همسرش چیست؟ همچنین ادای احترام به بازیگرِ زنِ تازه درگذشته در لس‌آنجلس هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، هشدار به کسانی که نیمه شب سراغ یخچال می‌روند  پربازدید شد. گفت‌وگو با شهیندخت مولاوردی درباره حجاب توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین گزارشی درباره تاخیر ۴ ساعته و بی نظمی در پرواز تهران-مشهد کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، شناسایی حمله کنندگان به سفارت ایران در لندن پربازدیدترین خبر امروز بود. همچنین ابراز همدردی ایران با قربانیان انفجار در کابل  پربازدید شد. مخاطبان بر روی خبری که علت کاهش محبوبیت پوتین در شهرهای بزرگ  اعلام کرده بود نیز کلیک کردند.

در سرویس ورزش، یک اطلاعیه از باشگاه استقلال  پرخواننده شد. در ادامه عکسی که رضا قوچان‌نژاد (گوچی) از پسرش منتشر کرد مورد توجه قرار گرفت.  رفتار حرفه‌ای شفر بعد از بازی العین هم پربازدید شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتور احمدی‌نژاد، حاتمی‌کیا و ساکت! مورد توجه قرار مخاطبان قرار گرفت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =