انتصاب های جدید در هیات ورزش سه گانه استان زنجان

دبیر هیات ورزش سه گانه استان زنجان از انتصاب های جدید در این هیات خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی هیات ورزش سه گانه استان زنجان، اسدالله قربان زاده در این باره گفت: در چند هفته گذشته کمیته های فرهنگی و محیط زیست این هیات با هدف توجه جدی و فعالیت در حوزه های مختلف انجام گرفته است.
وی از انتصاب امجد باقری به عنوان مسئول کمیته محیط زیست هیات سه گانه استان خبر داد و افزود: باقری، مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان است که هیات با توجه به سیاست ورود به مسائل زیست محیطی حضور ایشان را فرصت مغتنمی برای پیشبرد اهداف در سال آینده می داند.
قربان زاده با تاکید بر حضور هیات در برنامه های مختلف فرهنگی در مناسبت های مختلف و اقدامات فرهنگی ادامه داد: عارف تیموری به دلیل سابقه هنری و همچون علاقمند به فعالیت های فرهنگی به سمت مسئول کمیته فرهنگی هیات از سوی رئیس هیات منصوب شده است.
دبیر هیات ورزش های سه گانه استان ، انتصاب دکتر مهدی ثبوتی به عنوان دبیر هیات شهرستان زنجان را یادآور شد و ادامه داد: هیات سه گانه استان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های متمرکز در مرکز استان و حجم کاری بالا انتصاب وی را فرصتی برای همکاری و تحقق برنامه ها از قبیل برگزاری مسابقات و اجرای طرح استعدادیابی می داند.
به گفته قربان زاده، سید اسماعیل ساعتچی ، رئیس روابط عمومی شورای اسلامی شهر زنجان نیز به عنوان مسئول روابط عمومی هیات ورزش سه گانه استان منصوب شده است.
وی با تاکید بر اینکه درهای هیات ورزش سه گانه استان به روی همه باز است و از هرگونه پیشنهاد سازنده برای معرفی بیشتر این رشته ورزشی استقبال می کنیم، گفت: هیات تلاش می کند،تا قبل از شروع سال جدید اعضای هیات رئیسه را برای برنامه ریزی، برنامه های سال آینده با هدف موفقیت در رقابت های مختلف کشوری و مشارکت در برگزاری رقابت های داخل استان معرفی کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =