۰ نفر
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اعلام کرد که وزیر امور خارجه برای دیدار و رایزنی با مقامات پاکستان فردا به اسلام آباد سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص سفر دکتر ظریف، وزبر امور خارجه به اسلام آباد گفت: دکتر محمد جواد ظریف در راس یک هیات سیاسی - تجاری و به دعوت همتای پاکستانی خود، سفر رسمی سه روزه ای را از فردا یکشنبه به اسلام آباد خواهد داشت.

قاسمی افزود: وزیر امور خارجه کشورمان در این سفر علاوه بر دیدار با همتای خود، با مقامات عالی رتبه پاکستانی از جمله نخست وزیر، وزیر کشور، رئیس مجلس و فرمانده ارتش این کشور دیدار و در خصوص بسط و گسترش هر چه بيشتر روابط در همه زمینه های مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین از جمله اهداف این سفر را تلاش برای تسهیل و ايجاد زمينه های لازم  در جهت گسترش روابط اقتصادی و تجاری فیمابین، بویژه بخش های خصوصی دو کشور عنوان کرد و گفت: یک هیات سی نفره از بخش های مختلف بازرگانی، اقتصادی و تجاری کشورمان، وزیر امور خارجه را در این سفر همراهی می کند.

در همین راستا، دو نشست تجاری نیز بین فعالان و مسئولان تجاری و اقتصادی دو کشور در شهرهای اسلام آباد و کراچی برگزار می شود که دکتر ظریف در این نشست ها شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =