مهر نوشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس، در مورد حادثه تخریب ناگهانی بنایی در ارومیه توسط شهرداری گفت: این اقدام بدون هماهنگی با سازمان بهزیستی به عنوان قیم این خانواده، انجام شده است.

نادر قاضی پور در تشریح جزییات حادثه تخریب ناگهانی بنایی در ارومیه توسط شهرداری گفت: البته نباید این اقدام در روز مادر انجام می‌شد، ضمن اینکه شهرداری باید قبل از تخریب این بنا به دلیل اینکه این خانواده تحت پوشش بهزیستی قرار داشتند با این سازمان هماهنگ می‌کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در گذشته این خانواده رقم ۳۰ میلیون تومان از سازمان بهزیستی برای تامین سرپناهی برای خود دریافت کرده و به وسیله آن یک واحد آپارتمان خریداری کرده بودند سپس آن را به فروش رسانده و با پول آن زمین آزاد خریده و بدون دریافت مجوز اقدام به ساخت آن کرده‌ و در نهایت کارگران شهرداری نیز به دلیل ساخت غیرمجاز اقدام به تخریب این بنا کرده‌اند.

قاضی پور با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر تخریب این بنا همزمان با حضور این خانواده در آن، یادآورشد: این ساختمان نیمه ساخته بوده و در زمان تخریب آن توسط شهرداری نیز هیچ کس در آن حضور نداشته است.

او ضمن تشکر از مسئولان سازمان بهزستی استان آذربایجان غربی که در جهت تامین هزینه‌های لازم به‌منظور ایجاد سرپناه برای این خانواده اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: این خانواده نباید بدون اینکه به سازمان بهزیستی اطلاع دهند اقدام به فروش آپارتمان خود می‌کردند، از سوی دیگر نباید بدون کسب مجوز از شهرداری اقدام به ساخت زمین می‌کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: البته ما از شهرداری از این جهت گلایه داریم که باید قبل از هر اقدامی به بهزیستی اطلاع می‌دادند تا این سازمان به عنوان قیم این خانواده پای کار می‌آمد و تخریب این بنا با هماهنگی بهزیستی انجام می‌شد، ضمن اینکه روز بسیار بدی را نیز برای انجام این ماموریت انتخاب کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در پایان در مورد وضعیت کنونی این خانواده تاکید کرد: این خانواده در حال حاضر در یک واحد آپارتمان اجاره‌ای سکونت دارند.

۴۷۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =