۰ نفر
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۱
اعتراف به قتل ۳ نفر به خاطر گوسفند

«خبرجنوب» نوشت: پرونده قتل سه مرد بر سر گوسفند با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

آبان ماه سال 93 فردی در مناطق جنگلي خرامه جسدی را پيدا كرد كه به نظر ميرسيد ساعاتی از مرگ او گذشته است. قرباني مردی جوان بود كه به ضرب گلوله به قتل رسیده بود. زماني كه مأموران پليس براي بررسيهاي تخصصي به محل كشف جسد رفتند، دوجسد ديگر را هم كشف كردند؛ جسد دو مرد جوان كه در فاصله چند متري از جسد اول رها شده بود و آثار اصابت گلوله بر روی بدنشان مشهود بود. از سويي هيچ مدرك و سندي كه هويت قربانيان را مشخص كند به دست نيامد و هر سه جسد به پزشكي قانوني منتقل شدند.

كارآگاهان براي شناسايي هويت قربانيان به بررسي پرونده هاي مربوط به افراد گمشده پرداختند اما هيچ گزارشي مبني بر اينكه سه مرد با اين مشخصات ناپديد شدهاند، به پليس مخابره نشده بود. از آنجا كه اجساد در منطقه جنگلي پيدا شده بود، اين احتمال وجود داشت كه آنها چوپان باشند؛ به همين دليل مشخصات ظاهريشان به پليس مخابره شد اما بازهم سرنخي بهدست نيامد.

جنايت خانوادگي

كارآگاهان جنايي استان فارس حدس ميزدند كه بين اجساد پيداشده در جنگل های خرامه رابطه اي وجود دارد. اين احتمال وجود داشت اجسادي كه هويتشان شناسايي نشده بود، متعلق به اعضای یک خانواده باشند. با اين اطلاعات كارآگاهان به تحقيق درباره زندگي قربانيان پرداختند و متوجه شدند كه آنها از مدتی قبل با تعدادی اختلاف داشته اند از این رو كارآگاهان كه حدس ميزدند اين افراد در جنايت نقش دارد، آنها را زيرنظر گرفتند و در ادامه تحقيقات مشخص شد كه آخرين كساني بوده اند كه با قربانیان دیده شده اند. در چنين شرايطي دستور بازداشت متهمان صادر شد و در این رابطه دو نفر دستگیر و بازجویی از آنها ادامه داشت تا اینکه متهمان عامل جنایت را فرد دیگری معرفی کردند. در ادامه زمانی که ماموران برای دستگیری متهم اصلی پرونده وارد عمل شدند دریافتند که متهم گریخته است. از این رو مسیر تحقیقات ماموران وارد مرحله تازهای شد و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهمان آغاز شد.

با توجه به حساسیت ماجرا مأموران برای به سرانجام رساندن این پرونده از پیگیری کوچکترین سرنخی غافل نمیشدند. در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم فراری در این مدت ازدواج کرده و صاحب فرزند نیز شده و در منطقه اسماعیلآ باد کربال شهرستان خرامه در یک دامداری زندگی می کند.

تیمی از مأموران نیروی انتظامی با هماهنگی قضایی راهی محل موردنظر شده و به این ترتیب عملیات دستگیری وی آغازشد.اقوام و آشنایان وی با ایجاد سروصدا و درگیری با مأموران قصد داشتند متهم را فراری دهند. اما متهم درحالی که خود را در میان گله گوسفندان پنهان کرده بود و قصد داشت از این طریق دوباره پا به فرار بگذارد، شناسایی و دستگیر شد.

در تحقیقات از متهم اصلی این پرونده جزئیات تازه ای از جنایت فاش شد. متهم در این رابطه توضیح داد: روز حادثه قربانیان گوسفندانشان را به دلیل سایه ای که در مزرعه ما بود وارد آنجا کرده بودند. وقتی از آنها خواستم که مزرعه را ترک کنند داد و بیداد کردند و همین موضوع باعث اختلاف بین ما شد. در این میان درگیری شدت گرفت و با اسلحه به سمت هم شلیک کردیم. با تکمیل تحقیقات این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =